Alla inlägg den 14 februari 2011

Av erica - 14 februari 2011 00:15

ÄLSKAR... okej TOTAL älskar bamse & mumin kläder åt mina barn!! Hoppas dom gör det lite också    eftersom dom får ha på sej det hela tiden... haha

okej, jag VET att dom gillar det!! Benjamin ÄLSKAR mumin trollen, så fort man lägger på en mumin film så börjar han dansa, han äääälskar mumin melodin   

också att  titta på dom vita... trollen   

Isabelle tjatar ofta om att få se mumin, så då måste ju hon gilla dom också?! väl??


vi har määängder med mumin filmer hemma, och dom ses FLITIGT på!


                                   


dessa filmer har vi hemma!! och väntar ännu hem EN, senn har vi alla vi vill ha! (finns några till men dom är bara på finska så dom hoppar vi över...har redan några endast finska så)


 

SISTA   


så ett antal mumin filmer har vi ju nog...hela mumin serien typ!! å barnen ÄLSKAR dom...

fast en liten hemlis, då Belle var liten var hon LIVRÄDD för mumin trollen...som det kan gå   


Å då BAMSE... Benjamin älskar den melodin också , men inte lika mkt som mumin dock   

Isabelle gillar att kolla bamse... men inte heller lika mkt som mumin... men eftersom hon nu snart e 5 år, VET jag ju att hon ÄLSKAR bamse kläder!!! för hon säger gärna vilka hon vill ha! hihi


och nu har jag IGEN varit inne till lindex webbshop...    kan fan inte hålla tassarna bort därifrån!!


hittade mera jag vill kööpa....!! en sak där har jag redan köpt, från butiken i stenhaga...

 

nattlinne åt tösen!! är det inte för SÖTT??

==me love==

Isabelle också   


annat jag vill ha.....

     

skulle behövs mera trosor... och vad skulle inte passa bättre än MUMIN   

   

ja eller varför inte BAMSE   ?


   

såååå söta!!! och det åt Isabelle skulle ju va perfekt för då kunde hennes docka få ett eget nattlinne!! hehe...

Isabelle har många dockor, men är väl främst hennes baby born, några dock kläder passar på! Hennes docka heter Annelie.

Det bestämde hon när hon var ca. 2 år ...såå sött!! 

hennes andra dockor heter Mia, Natalie (ute docka) och hennes fd docka hette Ecka, hennes allra första docka !! som hade snopp och allt   

den dockan var nåt alldeles extra... men då hade hon tvättat den lite väl våldsamt så den möglade eller nåt   så i roskis med den...

hon har nog ännu en till docka... men nu minns?? jag inte vad hon heter... borde verkligen fråga imån!!


-----------------------------------------------------------------


den där lampan jag beställde för ett tag senn, från jotex... kommer att "avbeställa" den då jag fick reda på att den kommer först 25 mars!!! fan va STÖRANDE!! jag som verkligen hade sett fram emot den... men att vänta till 25 mars e ju lite väl länge juh... 1 1/2 månad det ju... visst går ju dagarna utan en lampa, men endå... känner jag mer skulle vilja ha en NU lixom...

så har kikat på några andra...


   

nån av dessa?? fan gubben kommer ju att SPY men har fått för mej jag nu att jag skulle behöva ha en sånn...    eller nåt motsvarande...

VIT måste den va!!

men verkar inte riktigt hitta "the one" som jag blir försälskad i   

jag & lampor... verkligen ett helt eget kapittel   

gubben tycker jag e TOKIG... som lixom sitter å tänker på LAMPOR... men

e man lampoman så e man !! å jag vet av åtminstone en till , så är inte ensam!! haha!!


     


en sånn skulle jag kunna ha som nattlampa här i sovrummet... men är jä-ligt dyr nattlampa det där   

men rätt så söt då man kan välja massor av olika färger... ska ta mej en funderare !!

för har ju för ett bra tag senn tagit bort julbelysningen vid tv:n så får ha på nån annan ljus lampa om nätterna då istället... eftersom båda våra riktiga nattlampor vi haft blivit sönder fiffalde av BENJAMIN   

han är en riktigt liten pillare!! mammas lilla sötnos!!


kanske en sånhär??

   

hmm....


ÖVER TILL NÅT HELT ANNAT!!

MELODIFESTIVALEN


blev jättelycklig när jag läste idag att ERIC SAADE ska vara med nästa lördag!!!

hade HOPPATS massor och jippiii han ska vara med!! nää, är ingen fjortis , men nog fan e han URSÖT för det!!! + att min lilla fröken total älskar honom så då blir han ju mer spännande för mej också!!  men ÄRLIGT hade nog "älskat" honom ialla fall   


 

SÖT ERIC!!!


nepp, nu blir det solsidan på tv4 anytime & senn sova!!


GO NATT          




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards