Alla inlägg den 9 februari 2011

Av erica - 9 februari 2011 21:47

har man haft här hemma idag!   Idag var isabelles andra dagis dag och man fick ringa å "sjukanmäla " henne... vad TRIST!! menar att hinna va EN dag på dagis å senn bli sjuk... ja usch då!

imorse så var hon bara jättesnorig å hostig så ringde dagis å frågade vad dom eg tyckte och dom ville hon skulle stanna hemma... för jag kunde ju eg inte veta vad dom tycker är "sjukt barn" utan att fråga   

anyway, senare under dagen fick hon feber... så då var det ju självklart förståss... ja och så har hon spytt lite idag också    STACKARS LILLA GUMMAN!!

har inte mätt feber på lill gubben nåt idag, för han har inte varit så varm... så tippar han inte har feber mera , brukar inte vilja mäta på honom i onödan... då han verkar tycka det är jobbigt...

men som sagt man känner rätt bra på sina egna barn då dom har feber så!!

så benjamin e på bättringsvägen verkar det som LYCKA!!!!   väldigt snorig & hostig än, men ändå BÄTTRE!!


    Busnos efter en liten vilostund idag    


 

Min lilla febriga & snoriga prinsessa   såååå söt!!


  att va liten å sjuk e inte alltid så lätt... prinsessan helt slut...


  halvligger i soffan och spelar ps2 !!


usch, känner jag har en liten längtan UT! har inte sluppit ut på hela dagen idag!! är ju inte så normalt att lämna små barn inne å gå ut själv så   

å senn då gubben ÄNTLIGEN kom hem så orkade jag inte gå ut i mörkret...

kanske jag får ta mej en rutt till postlåddan imån om lill killen skulle sova en liten stund, då kan jag ha Belle att vakta dom 2 min jag e ute   

det ansvaret vågar jag ge henne, för hon e JÄTTEDUKTIG! och endå så har jag ju lill killen att sova i spjälsängen så han slipper ju ingenstans!

får se imån   

skulle få främmande imån också...men hon avbokade, kan man ju gott förstå   

VÅRT HUS = EN ENDA STOR BACILL


huuujeeda mej


MEN hör ju till att va sjuk, så klagar inte... finns betydligt värre saker!!


vad ska jag välja att kolla på nu... solsidan? det okända? vampire diaries? fan det här blir svårt   måste ta mej en ordentlig funderare!!


GO NATT!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards