Alla inlägg under mars 2011

Av erica - 31 mars 2011 02:26

jiiiiiiisssses va denna film var spännande!! man glömde ju bort att andas emellanåt!!! verkligen en film jag rekommenderar!


 

    


nej nu ska nog denna nattuggla gå å sova!!   

Av erica - 30 mars 2011 23:40

vad har man gjort idag då? jo, vaknade med en äcklig huvudvärk... men efter att man varit uppe en stund gick det om... men har haft lite huvudvärk från och till hela dagen... kommer troligen från nacken för den är enormt sjuk!!  


hämtade tösen från dagis redan 14.oo idag!! ringde och frågade om när jag hellre skulle hämta... för kom fram till att jag aldrig skulle hinna till 3... okej är ju eg 4 jag ska vara efter henne men har blivit 3, halv 4... 

anyway, hämtade lill tantten, senn åkte vi efter mommo! körde lite hennes ärenden... vilket ju tog en stund! handlade osv...

MEN IDAG HAR JAG INTE HANDLAT NÅGRA KLÄDER ÅT BARNEN!!  skumt nog!! haha

då jag skulle va lika ivrig att köpa kläder åt mej själv..men nej det är jag INTE!

tom. min mamma köper mer kläder åt sej själv än vad jag gör  

kanske jag får mera inspiration till sommaren...men nya skor skulle jag verkligen behöva köpa... och jag HATAR skor...BLÄÄÄ!! inte så att jag vill gå barfota då heller men... har inget intresse alls för skor! PUNKT.


för var dag som går får jag bara mer och mer VAMPIRE DIARIES abstinens!!

nästa avsnitt kommer 7 april... vet inte hur jag ska klara mej tills dess!!  

måste nog fan va bääästa serien ever lixom!! totalt fast.

då får true blood å sånt skit... skita på sej eller nåt!  


   gullegrisen   


  sover såååå gott  

  zzzZZzzz....  

  trött mössan  

 

Benjamin i RETRO halaren

(jag & syrran har haft den)


nu hade jag inga bilder på tösen...    hon verkligen e super irriterad på mej då jag går o fotar hela tiden också    lika bra att låta det va några dar kanske?! hehe...

märkte senn när jag satt in alla foton, att det var rött värre  


Av erica - 29 mars 2011 23:09

vann en till grej på tradera idag!! jeeej!! ÄNTLIGEN en grej åt lill killen också!!


  24 kr!!


tusen miljoner TACK monica för att du hjälper mej att få fortsätta va shopoholic   

Av erica - 29 mars 2011 16:26

regn jackan är blå...men varför skulle inte flickor kunna ha blått? så denna blir Belles dagis regn jacka med mörk blåa regn byxor som fammo köpte på lindex för ett tag senn...

har även budat på ett rosa bamse regn set, skulle jag vinna det får hon ta det till dagis å ha det blåa hemma!! (det vi har hemma nu såg jag var storlek 110 och börjar bli smått...)


 

jackan blev 47 kr    kallar jag fynd! gör inte du?   

Av erica - 29 mars 2011 02:35

underbar film!!!    


       


vet inte varför jag gillade den så mkt... men mysig var den!!   

Av erica - 29 mars 2011 00:30

var just in på hm och tog bort den blåa regn jackan jag beställde!! MEN satte till en sak till istället... 2 par t-shirts för 5,95 dom var på rea!!   

och såna är ju verkligen bra att ha alla årstider!


 

natt... inte det minsta trött nu tycker jag... ska nog antingen bli en film, eller NCIS... svårt att bestämma mej!  


Av erica - 28 mars 2011 21:49

efter vi var efter gumman till dagis åkte vi till lidl (okej åkte via gubbens jobb en sväng bara) skulle endast till lidl pga. pussel idag!!dom har alltid super bra pussel å BILLIGA!! (när dom annonserar att dom har pussel alltså) me like!


  Pussel åt Benjamin...  


   Pussel åt Belle... och "pussel nallar" åt dem båda!  


så jag tycker ju att jag har gjort fynd!! och gubben muttrade ju inget heller så  


   hemkommen från lidl  


   

Av erica - 28 mars 2011 17:27

vann en bamse regn jacka åt Benjamin imårse!! jippiii  

stod på annonsen att den var "uusi" så hoppas det då!!


  10 euro!!!


FYND!!! och nu får jag ta bort regn jackan från H&M beställningen... lätt som en plätt då dom inte skickat den än   


Ovido - Quiz & Flashcards