Alla inlägg under maj 2013

Av erica - 31 maj 2013 17:21


 

från Celine / Irland


Av erica - 31 maj 2013 02:22


 

födelsedags kort till mamma Sam & till dottern Sienna

och en massa smått och gott


 

(IsabellE vill INTE skriva sitt namn med E på slutet mer...   hon tycker det är så mycket finare att skriva ISABELL)


 


 


 


 



 

till Tasha / USA


 

till Mirjam / Holland


















Av erica - 31 maj 2013 01:49

usch, idag har jag varit lite snål på nåt gott... troligen för att det är GODIS DAG imån och jag får inget...   

BUHUU!!


Idag kl 14 hade jag tid till tandläkaren, dax att riva ut visdomstand nummer 3! (dom 2 andra drogs ut för ca 3 år sedan)  men nu hade jag fått ett hål i min "3:e" visdomstand... men nu är den borta iaf!!! SKÖNT!

Inte lika skönt i munnen dock... fast tandläkaren sa att jag hade en "snäll" tand... men endå är det ju ömt... 


 

fick en feeling igår att räkna alla mina tejp jag har...   

133 st!!

(dessa är mina washi tejp)


 

BEHÖVER en större washi tejp låda... ELLER så slutar jag köpa washi tejp?

Hmm...


 

mina medium tejp rullar & stora tejp rullar


 

mina småa tejp rullar


= 133 st   


 

dessa kom också igår!!


LOVE THEM!!

Typ bästa köpet på länge!!


 

bara måste lägga in en bild på mina mumin muggar igen   


 

svarta detaljer   


 

Bumbis med "myggskydd" mössa & huva 


 

Bellisen 






Av erica - 30 maj 2013 16:47

Kollade denna igår kväll, men nätet funkade ju inte så...


 

      


Av erica - 30 maj 2013 14:37


 

från Charmaine / Australien


 

från Sofie / Sverige



Av erica - 30 maj 2013 02:29

Datorn krånglar....telefonen krånglar....nåt med nätet! Får helt enkelt blogga mer imån!
Syrran var annars här idag    kidsen var såååå GLADA!!



Av erica - 29 maj 2013 13:56


 

från Edii / Polen





















Av erica - 29 maj 2013 01:11


 


+ mumin te




Ovido - Quiz & Flashcards