Alla inlägg under februari 2012

Av erica - 29 februari 2012 23:32

och det STÖR mej... enormt!! fattar inte varför, men alltid när jag har ont i halsen så är jag jättetörstig... lixom vill allra helst bara dricka å dricka...  



riktigt min stil!!!! fy fan va fint!  


kollade också runt lite på lindex (suprise suprise  ) hittade mkt nytt under "tulossa" som jag vill haaa....


       

vill ha alla dessa!!! får se om jag vill det om några veckor då också  


barnens lilla bää

väldigt omtyckta!!


 


 


har varit en tung dag idag... har vart istan hela dan (utan barn) och hjälpt mamma med att packa inför hennes flytt till KARPERÖ! jippiii  

bästa placet som finns lixom!!  

anyway, fick massor av lådor packade... och mamma verkade iaf rätt nöjd så  


tog också ut ett paket på posten med mjukis djur!  

dom hade mjukis djurs rea på netanttila så beställde förra veckan! hehe


dessa!! nasse åt tösen & såklart mumintrollet åt mitt lilla mumin troll   

kidsen var sååå glada!!        


       

Av erica - 27 februari 2012 22:59

var på en liten runda ENSAM till biblioteken idag... först till smedsby & senn till stan  

lånade lite överraskningar åt kidsen    




massa böcker!!




data spel åt tösen!


och 2 noddy filmer åt killen som jag av nån anledning glömde att fota  

     

Av erica - 26 februari 2012 19:11

denna katt har mina barn börjat gilla   

lånade "Snurran på dagis" i fredas på brändö bibliotek (som av nån knepig anledning har blivit vårt favvo bibliotek  )


men imån tror jag vi söker oss till smedsby bibliotek eller huvudbiblioteket i stan och söker efter MERA snurran böcker!!

 


snurran & saltis på dagis    


     

  

Av erica - 26 februari 2012 17:08

idag var det ju till och med FINT väder och vi var igen på hugget att åka och pulka! 

solen sken och det var UNDERBART väder helt enkelt!!


idag var syrran med istället för gubben!




dax att traska uppåt  


här kommer Belle nersusandes           


Mia & Benjamin kommer också nersusandes  

Benjamin ääälskar det!!


...och så ska man upp igen då  


(det värsta med pulkandet tycker jag) hehe


tripp, trapp & trull  


full fart  


 

mia också som ett barn igen  


så gick vi och kollade ruinerna... undrar faktiskt vad det här har varit!?


Mia... som tycker hon ser sååå tjock ut i sina vinter kläder  

(suck)




en trött krabat  


mammas lilla vitamin hittade en liten stig eller nåt...  


 


Belle kommer springades till mamma  


dom bästa 3 i världen    


och när vi kom hem från pulkbacken , så tog jag en lång prommis med Limpan


lycklig sess  


var totalt svettig när jag kom hem tillbax... hade för mkt kläder på mej, som VANLIGT  

och säkert också för att min kondition e rätt... tja...dålig nu igen!


                                          

Av erica - 26 februari 2012 00:32

var snöstorm här en kväll minns inte vilken... kunde det ha varit i onsdags? torsdags? anyway, har glömt att lägga in skön snöstorms bild   


var mysigt som fan att vara ut på prommis med hunden den kvällen, MEN inga plogade vägar, så fick plumsa så det var TUNGT!


myyys!




liten sov en stund på lilla bää här en dag!

har varit ett enda bråkande om lilla bää, så nu e jag sååå glad att vi har 2 st!! ett vitt & ett grått!!  


gubben i duplo lådan           
 

Av erica - 25 februari 2012 21:13

har knappt orkat kolla på det... men HÖR på det dock! tycker jag inte hade nån direkt favvo ikväll... nästa lördag blir det betydligt mer spännande!! 

måste jag säga en jag hoppas går vidare till globen ikväll så säger jag nog DANNY! gillar ju Danny, men låten var väl inte den bästa... inte ÄN iallafall...

väntar och ser resultatet nu... 


Lisa Miskovsky


gubbens favvo... jag gillade inte den efter att ha hört den en gång iaf... kan va helt annat senn när skivan kommer ut och man hör dom om & om igen...


lite dagens bilder :


Linis vitaminis vid pulkbacken vid ruinerna idag  

han ÄLSKADE att åka pulka med mamma  


Belinis vid pulkbacken idag  

hon gillade också att åka pulka, hon åkte mest själv, men även roligt att åka med mamma          


nu står det mellan Danny & Perelli....


och DANNY gick till globeeeeeen! wihoooo

som sagt inte världens bästa låt, ÄN... men endå bäst ikväll, troligen för att det var just Danny...


när vi kom hem från pulkbacken, lekte vi ute hemma!








mina hjärtan   


och när mello började somnade denna söting på soffan  


såhär somnade stora syster igår, i lillebrors säng  

(överdrivet med mjukisdjur just då, annars är det inte så mkt)   


Dannys låt var by the way mkt bättre nu andra gången då jag fick höra den!                 

Av erica - 25 februari 2012 18:49

har aldrig egentligen gillat choklad... före nu!!! OMG och då vill man gå ner i vikt...

men klarar mej alltså utan, men kan fort få sug på skiten... fan!! borde köra LCHF nästa vecka nu så man skulle få början på att gå ner...vikten har ju stått STILL nu... suck!! så tror det krävs lite LCHF eller nåt för att få fart på den igen...fart att GÅ NER alltså! 6 kg är mitt första mål... går jag ner det är jag eg rätt nöjd... för trivs att vara lite små mullig endå, passar inte att vara för smal heller :) 


detta är min favvo choklad :



NAMI NAMI!!!


MEN idag smakade jag för första gången på nåt ännu godare... tror jag  


SJUUUUUUKLIGT goda!!!


är tösens favvo godis... och tänkte jag skulle smaka... OMG vad goda!!!


nåja, får va slut på choklad nu... PUNKT.

(undantag såklart nån helj eller nåt..nångång  )  

Av erica - 25 februari 2012 18:07

I torsdags öppnade 2:a lidl butiken här i vasa   och var dit första gången igår med tösen och det tyckte jag ju var värt att dokumentera      




sällan jag åker till lidl, men ska jag åka nångång så är det till denna affär jag åker, den gamla går bort helt!!  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Skapa flashcards