Alla inlägg under april 2013

Av erica - 30 april 2013 00:32

Trodde den skulle vara mycket hemskare...


 

      


Av erica - 30 april 2013 00:04

Nu var hon nog nöjd, att dom inte hade glömt att fira henne på dagis   

Var ju nog meningen dom skulle fira henne redan förra måndagen, men då låg tösen hemma i hög feber...


 


 


och så fick hon en nalle! har inte fotat den, men tösen själv har ritat den   


 

  


 

tösens skrivbords lampa är nu målad! CHECK!


 

TATTEEEE   


 

sällskapssjuk hund   





Av erica - 29 april 2013 03:45


 


 


 



Av erica - 29 april 2013 02:12

skulle ju fota dom, och idag fick jag det fixat... har varit små effektiv faktiskt fast jag inte ens är frisk! MEN har inte haft nån feber alls idag! WOHOO!


 


 

från oss   


 


 

från Mia & Tore


 


 

från Mommo & Micki


 


 

från Moffa & Tantta


 


 

från Fammo & Faffa


 


 

från Iso mommo & Niilo


 


 

från Gambä fammo


 


 

från Marika (NANNY)


--------------------------------------------------------------------------------------


 


 


Ewa


 


 

(LEP member)


-----------------


 


 


----------------------


 


 

(LEP member)


-----------------------


 


 


------------------


 


 

(LEP member)


------------------------


 


 


-------------------


 


 

(LEP member)


--------------------


 


 


-----------------


 


 

(min brevis & LEP member)


---------------------


 


 


-----------------------


 


 


--------------------


 



 


----------------------


 


 

(Isabelles brevis & min brevis)


---------------------


 


 


-------------------


 


 


---------------------


 


 

 (min brevis)


------------------------


 


 


---------------------


 


 

(LEP member)


--------------------


 


 

(min brevis)


detta var också Isabelles favvo kort av dem alla! men kan ju förstå det, är ju grymt SÖTT!


nu fattas ännu några kort har jag märkt... får uppdatera när jag hittat dom   

tror lill tjejen är lite slarvig alltså   


Hon fick ju också med klisterbilder och annat sött i vissa av kuverten!! 

grymt fina små saker folk skickar!!   








































Av erica - 28 april 2013 00:22

hade så hög feber igår så orkade INTE blogga för nåt i världen... UGH! 

sov bort det värsta helt enkelt... bara sov sov & SOV!! 


kände mej redan igår på dagen/eftermiddagen lite halv krasslig... men hade ingen feber så jag tänkte "why not" med shoppingen   

(hade feber när jag kom hem dock!!)


var lite hit & dit... 


blev iaf lite från lindex...


  

 

 

 

dessa till Benjamin! 

Köpte också en mumin pyjamas till Natalie i England, men den kan jag fota när jag skickar den senn, OM jag minns...   


Isabelle fick hårband & massa halsband från H&M och kapp ahl istället!


 

och en sånn STOOR köpte jag åt Benjamin, fick muta honom att våga äta efter allt spyande... och då skulle han få en leksak! Blev denna!

Han var såååå glad när jag kom hem med den, lill gubben min   


nu hade jag bara 37,7 i feber... tror endå jag kommer ta nedsättande till natten ifall det stiger...

men känner mej nästan frisk nu jämfört med igår   


Mozart the princess 

 


för GULLIG!! (denna hatt köpte Belle till honom igår på lindex   )


 

lill beibin 


 

  


 

tihi   


 

  







Av erica - 27 april 2013 22:30

sista delen nu!




 



Av erica - 27 april 2013 21:23


 

Av erica - 27 april 2013 20:39

väljer ut mina små klipp att visa...   



 

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards