Alla inlägg den 2 februari 2011

Av erica - 2 februari 2011 23:25

denna blogg skriver jag mest bara för att skriva... ja för mej själv   

TYP men är 3 jag gett blogg adressen åt... syrran (som endå aldrig läser) mamma (vet inte eg vad hon gör   ) & Tette (som troligen inte orkar läsa mitt svammel heller   ) hehe...

för som sagt skriver den bara åt mej själv! MEN man kan ju råka sej in hit i misstag... och då är det säkert NÅN som funderat varför min blogg heter BELLEBUMBI... jo, såhär är det... då Isabelle var 1 1/2 år började hon kalla sej Belle (uttalas precis som det stavas) och det har lixom bara hängt med senn dess... nu kallar ju typ alla henne BELLE   FAST när hon började klubben sa hon att hon ville bli kallad Isabelle, som hon HETER    gullunge!!

BUMBI då är bara nåt vi (INTE gubben) börjat kalla lill gubben här av nån skum anledning... (uttalas BOMBI)   och måååånga har hängt på så tom. mommo kallar honom det... moffa ibland... fammo   

men va fan, det är ju sött, iaf i mina ögon !! och blir väl kanske som för Belle han kommer på ett eget smeknamn senn, men tills dess e han nog min helt egen lilla BUMBI   


---------------------------------------------------------------------------------


imorgon blir det inskolning på dagis då!!! SPÄNNANDE!!

ska hoppas det kommer gå bra... kommer gå garanterat bättre för tösen än för MEJ!    Tycker faxx lite synd om mej själv... som ska klara mej hela dagarna utan min lilla hjälpreda    men man kan ju inte va så egoistisk som mamma heller, så måste ju släppa iväg henne till dagis så hon får leka med andra barn & inte bara hjälpa mej hela dagarna    okej visst leker vi också... men är ju inte riktigt samma sak!

Ikväll testade jag å tös spela mitt nya BUZZ ultimate music quiz till ps3, det var roligt tyckte hon också fast hon inte alls kunde läsa frågorna   men hon är med å spelar på sitt eget sätt, och det är ju gulligt det med! mys unge!!

men nu bara LÄNGTAR jag tills MIA (ja sku du nu rååååk ork dej igenom texten, så la dej HIT!!   ) å spel!!! VILL VILL VILL!!

har också budat på tradera på quiz tv, få se om jag vinner!! roligt med några buzz till ps3 också! fast dom till 2:an e bra dom med!! helt klart!


nepp, nu avsluta med en damon salvatore bild igen, han e ju så jäkla hott!!


 

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards