Alla inlägg under december 2012

Av erica - 31 december 2012 03:15

 


 


 


 


 


 

+ mumin te


 

och nu har jag NOLL brev i min brevställning!!

WOHOOO!

Jublar!!











Av erica - 30 december 2012 19:08

Vill önska dom som läser min blogg ett GOTT NYTT ÅR!!


 

mina sötisar!!!!


 

  


ibland ställer man upp som fotomodell bara för mammas skull   

  


 

lite bus   


Av erica - 30 december 2012 00:24

snyft... visst är han ju samma kille fast han har kort hår, men endååå... älskade ju hans gulliga baby lockar!

men nu skulle det långa bort igen sa gubben... nåja, det växer ju   MEN! verkar som Benjamin själv tycker det är skönt att få ha kort hår... 


 

vill inte riktigt va med på bild...   


 

min lilla underbaring   



Av erica - 29 december 2012 03:04

spännande film & söt kille i filmen också!!

mums   


 

      (  )


Av erica - 28 december 2012 19:27

lite i gången... så man har råd   


 

och


 

2st av dessa!!


mums! ser fram emot att få hämta ut mitt paket!


Av erica - 28 december 2012 15:38

har kommit in nya saker... men inget sött alls åt killen...så jävla besviken!

=pluttar=


köpte iaf detta....


 

 

 

 

mintgrönt är inne nu!! FINALLY!!


och så köpte jag handdukar åt mej, killen & tösen... fanns ingen 4:e färg så gubben får va utan   


     

haddukarna kommer i slutet på januari... men ingen brådska   

har ju inte direkt handduksbrist... MEN var ju stjärnor på dom så... var ju ett måste   














Av erica - 28 december 2012 00:24

nu var det brist på rubrik fantasi igen...


till julklapp fick Benjamin ett muminhus... som han själv kan vara i!

här kommer lite mumin bus bilder


 

bus pojke   


 

tihi   


 

  


var till stan med tösen idag...

shoppade inte så mycket alls! men iaf lite...


 

en ny lillajul gran kom vi hem med!!

tösen skulle ha denna med VÅLD   

(pga julgranskulorna... haha)

nåja, vi fick den för 10€ och den hade kostat över 22... så var ju rätt okej då!

den är betydligt större än den andra lillajul granen... 

rätt söt faktiskt...

tihi...


 

och en prickig mugg fick jag till 50%   

(endast 0,80 cent!!)


tösen fick en mumin emaljmugg av tomten, som hon redan hade... och blev lite små ledsen.... så mommo köpte den av Belle fick hon köpa en ny idag - som vi inte har -

så då valde hon denna


 

gullegumman min   


Benjamin fick också en emaljmugg av tomten, men en som vi INTE har!


 

så nu har vi 2 nya emaljmuggar också! jippiii

FINNS ÄNNU mera jag vill ha av dom... har ju kommit ut nya (den med mårran e ju bla. ny)


 

även denna köptes idag! 


LEGO friends har blivit jättepop!!   


 

har glömt att fota denna, fick den av tösen, som hon hade julpysslat på dagis   

tösen VET vad mamma gillar   

underbaring!!


 

har ju också glömt att fota dessa söta mumin brevpapper jag köpte på en grupp på facebook   

så fina!!


kom även 2 julkort idag, efter jul... men vad gör nu det ?


 


 

eller eg kan ju detta ha legat i lådan hela julen... vi har bara inte checkat låddan före idag!


 


 







Av erica - 27 december 2012 22:54

lite andras gulligheter emellanåt   


 


 


 


 


 


 

  


 


 


 

love this one!!


 



Ovido - Quiz & Flashcards