Alla inlägg under augusti 2013

Av erica - 30 augusti 2013 23:53

Idag var mommo efter Bellisen till skolan... skönt att inte behöva stressa iväg! blir oftast brottom när lill killen är med   

SÖTIS!!


Senn åkte vi till karperöboden med mommos nycklar... lite lessamt var det ju iaf... tror jag är som tösen, gillar inte förändringar! FAST jag gillar mommos nya lgh MYCKET bättre än den vid karperöboden... men iaf...


 

städat och tomt


 


 


 


 


 

nycklarna lämnde, hejdå mommos hem

(alltid lite svårt att säga hejdå till en lgh fast den nya är bättre    OCH fast det inte ens är min lgh)


 

Nisse & Pingla får mumma mat   


 

Nisse blev rätt snabbt lite fräsig mot Pingla, så fixade snabbt mat på varsin tallrik istället   


 

detta kom i post låddan idag!! (Kira)


 

förra natten, mina två guld bollar     


--------------------------------------------------------------------------------


nu ikväll beställde mommo (mamma) ett klösträd åt kissona!!

Jag fick kanta asiakas erbjudande!!


 


 

såhär ser det ut med katter i det       


nu blir det TRUE BLOOD!!!

har bara 6 avsnitt kvar, senn är säsong 6 slut... och jag måste vänta till sommaren 2014 på nästa säsong!! OMG!!! 

snacka om A B S T I N E N S



Av erica - 30 augusti 2013 21:44


VIKTNEDGÅNG: 9,4 kg

KVAR ATT GÅ NER: 10 kg

 

har gått UPP 100 gram denna veckan istället för att gå ner... nu går det fan TRÖGT!

men men... det tar den tid det tar!

Ärligt så är jag rätt lycklig att ha gått ner 9 kg!! 


nästa vecka får jag hoppas på minus 2 då istället   

Av erica - 29 augusti 2013 23:00


fan vilken BRA ny skiva!!! Bästa hittills!   



Av erica - 28 augusti 2013 23:59

Sitter och diggar till nyaste Eric Saade skivan på spotify, eftersom jag inte fick hem skivan idag.......   

B E S V I K E N



bara TOTAL ÄLSKAR denna låten   


 

Benjamin & Nisse   


Kidsen var hos mommo idag, när jag uträttade några ärenden


 

Nisse pisse päron.............  



Av erica - 28 augusti 2013 00:07


 


   

Av erica - 27 augusti 2013 23:46


 

swap från Indonesien



Av erica - 27 augusti 2013 00:53


 

swap till Indien och USA



Av erica - 26 augusti 2013 21:56


Idag efter vi hade hämtat Belle från skolan, så ranttade vi som aldrig förr...puuust... får nog ta flera hemma dagar nu!


 

Benjamin med sin nya STORA mössa & Pingla


 

Nisse sötis


 

Inköpt idag!!


 

Denna bilden tagen förra natten     



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards