Alla inlägg den 3 februari 2011

Av erica - 3 februari 2011 23:22

Jahapp, så idag var det inskolning på dagis...   

Gick bättre än jag trodde... först när alla barn kom springandes på samma gång så märkte jag att hon blev på riktigt RÄDD å ville komma i mammas famn direkt.. stackars liten!! för att va 4 år & 10 mån så e man ju nog endå LITEN ännu, fast hon tilika är mammas stora flicka!

men senn när barnena där lugnat ner sej blev tösen lugn också    älsklings gumman!!!   


en av dagis tanterna där frågade när mellis dax närmade sej om Isabelle ville äta mellis med dom, för dom hade GLASS idag, ögonen bara glittrade på tösen, JAA sa hon   

TRODDE INTE MINA ÖGON NÄR HON SATTE SEJ NER MED DOM ANDRA BARNEN OCH BÖRJADE ÄTA KNÄCKENRÖD!!!! sååååå STOLT jag var över min tös då!!! att nästan direkt då vi kom dit bara våga gå å sätta sej med massa nya barn hon aldrig träffat förut... och alla dom redan KÄNNER varann & ISABELLE är NY!! men hon satt gladeligen där och åt knäckebröd & fick glass efteråt!!

senn efter mellis började hon leka riktigt bra med en pojke där!! (som visade intresse för belle direkt vi kom in..han visade henne runt osv!! goa kille!! fick henne att känna sej välkommen!! )

pojken heter iaf Lucas... eller Lukas... få se om dom leker tillsammans imorgon... dom byggde iaf ett duplo zoo idag som dom satte på "sparhyllan" tills imorgon   

Imorgon fortsätter inskolningen... blir bara 1 1/2 - 2 timmar där imorgon... idag var vi ca. 2 1/2!

senn blir det samma på måndag & senn på tisdag börjar hon på riktigt!! oj hoppas verkligen det ska gå bra & att hon inte kommer längta efter mej!! det skulle ta så ont i hjärtat... vill ju hon ska ha roligt på dagis å inte längta hem!!

kan nog ännu inte fatta att MITT barn ska börja på DAGIS!! jag som själv jobbat på dagis och sagt att "mina barn ska aldrig börja på dagis" ha... så gick det då!! MEN när man fyller snart 5 år BEHÖVER man få va med kompisar!! så det här e nog det enda rätta...

och fick fixat så nu att fredagar ska jag åka och hämta hem tösen kl. 13   myyys!!!

nog pratat om dagis nu...TROR jag!! Nej, måste bara säga än att hennes avdelning heter SAFIREN   


NUUU till SHOPPING!!   

nåt jag beställde förra natten här...

fick mail från jotex att jag skulle få EN vara för halva priset & jag nappade ju DIREKT   

har ju länge sökt en lampa till hallen... så hittade en lampa då som gubben kommer HATA   haha... är inte alls min stil eg... men fan den kommer passa in perfekt i vårt vita hem!

(& svarta)


 


och fönsterlampor från ellos!!


 

hoppas jag blir nöjd!!! ÄR ju väldigt petig med lampor så!!

LAMPOMAN som jag är   


näpp, nu blir det nog godnattis för mej! strax iaf!!


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards