Alla inlägg den 5 februari 2011

Av erica - 5 februari 2011 00:53

jaa idag gick det inte bra...  redan innan vi skulle iväg till dagis bara grät tösen hemma... å väl vid dagis var det nu inte så mkt bättre... hon bara stod & höll i mej hela tiden å fällde lite tårar å var allmänt "pluttig" hon sa flera gånger att hon ville åka hem... så rätt skönt att inskolningen bara var 1 1/2 timme idag...!! räckte gott & väl... kändes som 4 timmar dock   menar var ju inte roligt då tösen var så ledsen... nåja, nya tag på måndag då det blir inskolnings dag 3!! Håller verkligen tummarna att det går bra då!!


--------------------------------------------------------------------------------


Idag var det ju nästan som julafton då jag fick textmeddelande att BÅDE mitt lindex & HM paket hade kommit!!! JEEJ!!


från HM kom följande:


 

FULASTE sommarhatt jag nånsin sett    hade INTE beställt denna men denna fick jag... så kommer omedelbums att skicka den tillbax!! Inget som tös ville ha heller... TACK & LOV!! haha


   

Tröjor åt mammas lilla prins!!!

båda passar PERFEKT åt honom för han e absolut mammas lilla pojke    och så är han ALLTID hungrig    hihi


      

även sommar "hattar" till sommaren fick liten gubbe   


     

Åt Isabelle!! Nattlinne, halsband & t-shirt!!


även 2 tröjor som mommo köpte samtidigt som hon ska få då hon fyller (och nåt annat FÖRSTÅSS, men eftersom alla vet att Isabelle älskar kläder så är det ju roligt att köpa även sånt åt henne)


dessa av mommo :

   

söta eller hur   


Och så gjorde jag en NY beställning idag nu då, eftersom Isabelle inte fick nån sommarmössa!!!    och väntar man för länge med att beställa från H&M är man utan! så lika bra att göra det direkt!

och detta beställde jag :


   

Beställde även 2 åt henne, var lika bra det, eftersom det endå alltid brukar va nån hatt som simmar i poolen endå sommartid, då är det bra med ombyte    

och jag har ALLTID solhattar/lippis på mina barn sommartid , så dom INTE förhoppningsvis ska få solsting! tål solen dåligt själv så kanske därför jag e så noga med det   


och SJÄLVKLART kunde man ju inte bara beställa 2 saker då man nu en gång beställer igen så... blev även detta

   

Åt lill fröken, den gula garfield fanns på pojksidan, men den skulle hon ha så! och ÄRLIGT! den passar perfekt åt tösen med den texten   

HM har så super billiga t-shirts!!! ME LIKE!! 4,95 st är verkligen överkomligt   


   

Dessa åt Benjamin!! Nu borde dom nog ha kläder igen så det räcker en tid... och syrran har MILJONTALS åt sina barn senn den dagen hon får några   

får ialla fall räcka att beställa från HM nu , nästa gång blir höst katalogen!!


nej nu svider mina ögon nåt attans...får nog gå och sussa!!

GO NATT!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards