Alla inlägg den 19 februari 2011

Av erica - 19 februari 2011 23:53

ja det är alltså en NY fundering jag fått...mitt i allt... varifrån kommer allt??   

men istället för att kladda upp (okej, med ram men endå) 3 bilder på en vägg... varför inte lägga massa till ? hmm... tål att funderas på   

och skulle gärna vilja ha svartvita bilder på fotoväggen... känns mest "stilrent" så... tror nog jag kör på detta, låter ju som en toppen idé   !!


----------------------------------------------------------------


ERIC SAADE gick vidare till globen!!! hade ju det på känn, men man kan ju aldrig vara säker innan!! JIPPIIII!!

Isabelle var också så lycklig!!  

hur kan nån vara sådär söt????? EGENTLIGEN!

såklart e ju min lilla gosse sötast    men det kan man ju inte räkna med heller!! 


 

menar kolla in va!!! mums


känner sej som en 14 åring nästan!! haha

nä skämt åsido, FAST man e 30 årig UNG kvinna (som känner sej BETYDLIGT yngre... som 20 högst) då får man nog tycka en ung kille e söt   ?

eller?!  


-------------------------------------------------------------


lill gumman min e fortfarande sjuk... imorse då hon vaknade hade hon 38 graders feber...rätt mycket i morgon temp...

men senare under dagen och kvällen har hon bara haft stegring (37,1-37,5 ca) och DET är verkligen stegring för henne för hennes normala temp ligger på ca. 36,3...såh...

hostig å snorig igen (men inte alls som första gången)

och så har hon ju SPYTT IGEN! oj suck!!!

men hon klagade ju på ont i magen igår kväll och även idag...

hoppas verkligen hon ska få bli frisk nu snart!! shit va JOBBIGT det ska va att va såhär mycket sjuk på en och samma gång...

får ju se om hon har nån feber imorgon, men fast hon skulle vara utan hela dagen (alltså en feber fri dag) så tror jag endå jag har henne hemma på måndag!!! FÖR SÄKERHETS SKULL , så hon INTE blir mera sjuk eller nåt...

stackars lill kvinnan iaf...   


Var ute en kort stund med Benjamin idag... (blåste ju fan GENOM kläderna fast jag hade massor på mej!! brrr)

hade tänkt jag skulle gå ut med honom så han skulle få testa sina skor... men nepp, han stod stilla    här ska det INTE gås nåt i såna hemska skor!! hahha!

Nåja, han börjar nog gå i skorna då han e redo för det... jag tar ingen panik på det iaf!! han e så duktig i vilket fall   


 


 


mammas   


inga bilder på lilla gumman, är som hon inte alls skulle vilja va med på några bilder just nu... går nog om   


GO NATT  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards