Alla inlägg den 6 februari 2011

Av erica - 6 februari 2011 00:24

fy 17 vad trött man kan va av att ha haft aktiviteter en hel dag!! PUST!!

ligger i sängen redan men ska nog bli såååå najs att få sussa lite efter jag skrivit av mej lite   


har idag bla. klippt mej FINALLY!!!   nåja var ju inte sååå länge senn, men mitt hår har växt i rekord fart eller nått... men nu är det skönt när det är mer vårdat igen   

så klippning hos bästa kattis & senn gambä fammos.... ja vi har inte varit hemma på hela dagen, och kom hem precis då melodifestivalen del 1 började! PUHH...

barnenan var ÖVERAKTIVA av TRÖTTHET... och så vidare! men nu sussar dom såååå gott här på varsin sida om mej   KÄRLEK!!


Vem var bäst i kvällens melodifestival då? Tösen diggade Jenny Silvers låt... och den tyckte jag var bra också! Gillade inte dannys låt första gången, men senn när han sjöng igen undrade jag VARFÖR jag inte gillade den   den var ju BRA   

men alla andra var rätt.... BLÄ!! hoppas på bättre låtar nästa lördag...

men nåjaaa, då man gemför med finnarnas så är ALLA svenska låtar bra   DÄRFÖR JAG ALDRIG KOLLAR FINSKA MELODIFESTIVALEN!! FÖR DET ÄR PATETISKT! men alla får ju tycka vad dom vill... MEN lordi var BRA!!!   Hard rock hallelujah.... ja då dom vann, den kvällen kommer jag aldrig att glömma, för då låg jag på förlossningen med en tös på 1 månad, hamnade på OP pga. kraftig blödning...(moder kakan) ja uscha!!! men fick ju iaf kolla schlagerfestivalen så   


  Isabelle har blivit så extremt intresserad av att "köra bilen" på sistone   

  mammas gullegris!!!


OCH NU LITE SOVBILDER!! PASSAR BRA DÅ MAN E TRÖTT!!   


  Benjamin sussar gott!! Men ser det inte skönt ut??


 

Om man ser riktigt noga ser men en tjej som sover   


  hur än mamma bäddar så sover jag bättre när jag får sova i fotändan & har rivit bort lite lakan    


  det är några "nymodiga dumheter" man fått för sej när man vissa nätter SKA sova i huppari!! ja, och huvan SKA va på   


  ååååh så gott man sussar!! som sagt kolla lakanet i fotändan    

Slår aldrig fel!! hihi


MORGON TRÖTT ??


 

 

 


Ibland kan mårrnar va jobbiga även för bebisar   


NATTI NATTI




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards