Alla inlägg under juni 2011

Av erica - 30 juni 2011 02:49

nu har jag kollat färdigt denna film... funderar mellan 2,5 och 3 solar, men 2,5 får nog räcka för denna... var bra på sitt sätt!


 

  )


nu sooooooooooooova, fan va jag e trött 

Av erica - 29 juni 2011 23:47

har idag eller nja, snarare mot kvällen , på shopping till stan med Belle & syrran! syrran vägrar åka med mej på arvingarna nu på fredag om jag inte köpte nåt nytt    men jag gillar INTE kläder åt mej själv... älskar kläder åt barnen  

förut när man var smal köpte jag mycket kläder till mej själv... men då igen hade jag ju inga barn!

blev vita jeans och en tunika iaf.... men var missnöjd med tunikan då jag kom hem, så kommer nog inte använda den! morr....

Blev också en katt tröja åt Isabelle... eller linne, vad det nu heter!


  min lilla katt tjej   


Benjamin var på 1,5 års kontroll (1,6 års hann det bli) idag han väger 12600 gram & 85,5 lång! mammas lilla gullepluttis   

Av erica - 28 juni 2011 23:55

har varit varmt idag... varmt och SKÖNT!!! mysigt varmt så länge man inte behöver åka corolla UTAN AC!! BLÄH! körde till carpella och tillbax...det gick ju, men bävar för imån då jag måste "enda" till smedsby på 1,5 års kontroll med liten.... att jag plågas i bilen är en sak, men inte barnen juh...

då har jag ju lindex paketet att hämta ut också... och borde ju göra det då man nu endå ska till smedsby... får se hur jag gör!


idag har fammo varit här! vi åkte alla till stranden och var en stund... men efter en stund sa Benjamin "hem" så då åkte jag och han hem... Belle & fammo lämnade och simma! oj vad tösen älskar att simma!!  


idag var det också premiär i egen pool hemma!  


   

 

lill gubben doppade tossingarna lite... men han var nog inte överförtjust direkt   hellre pyssla med annat...


  han har gungat lite...  


    busat med kissona  


   sett allmänt gullig ut  


  idag har twinsen hittat tältet   hahahahah


idag kom dom nya namn mössorna!!!  

egentligen onödigt köp eftersom barnen nu har tja... rätt så många mössor  

men bara ville haaaaa dom juh! och dom är sååå fina!!!


   

  lite små skum bild   men han visar upp mössan som han gillar sååå mkt!

  till och med vid blöjbyte ska mössan va med   

var just och kollade lite på lindex sidan... som jag ofta gör  

nu har det kommit in snygga cars tröjor åt lillebror!! men frågan är vilken är snyggast?! man kan ju inte köpa alla...

     

VILKEN?

fanns en till ännu också men den fastnade jag inte för direkt... tyckte nästan den var "för mycket"

 

Belle har hittat ballerina skor som hon såååå gärna vill ha...

tihi     

Av erica - 28 juni 2011 03:19

denna film var på nåt sätt rätt så lika "amityville horror"


 

   


läskig att se ensam mitt i natten....    

Av erica - 28 juni 2011 01:07

har massor...överallt på hela kroppen typ! vad gör dessa myggor för nytta eg??

och stackars lilla bumbi bönen då som e värsta mygg magneten! förra natten sov vi knappt nåt alls... han vaknade och grät och det bara kliade  

lilten har börjat prata mera... han satt upp isängen inatt och sa  " pikka.... bita....pipi" (mellanrum mellan varje ord, men så gulligt  )

han kallar myggor för pikka... undras varför... JO för dom PIKKAR ju!! kloka lilla gubbe!!


  liten överlycklig av att ha fått en GASS (glass)  


   klottaaaaaaaaaaar  


  Luddis i studsmattan  


   roligt att leka här 


  BUS BUS BUS!!


  äppel träd is the shit   


  tihi


   


   sååå fint sommar foto!


  stackars kissor som måste gunga också   men nej, dom bara spinner dom  dom avgudar mini matte  


idag var vi på loppis här i byn, 3 flickor som fixat eget uteloppis!

handlade 3 mumin "böcker" 2 mumin pussel, och 4 andra böcker!    

allt under 5€ men gav dom en femma så fick dom behålla resten  

barnen var supernöjda med lite nya mumin grejjs! mumin går ju "hem" här så   

Av erica - 27 juni 2011 03:21

hemsk film... att barn ska behöva växa upp sådär e ju hemskt!!! nu är ju det här bara en film, men sånthär händer ju tyvärr på riktigt också...


 

   )   

Av erica - 27 juni 2011 00:45

tycker mkt av min tid har kretsat kring KATTER idag...    gillar ju katter, men...  

får ju lägga in massa kisse foton här då!


  twinsen ut i det gröna  


   charmbollarna  


   söta!


  Ludwig


  Belle & Mozart


  Mozart bus


  M


  L


  Belle & Mozart


 

  men ser inte tjejen LYCKLIG ut  ?


och lite foton på min lilla bebis också!!


  bus i blicken  


   


katterna bor mer eller mindre i lekstugan nu, dom VILL vara där! dom har nog också varit inne, men dom är inte sådär jätteförtjusta i Ronja...  

Ronja backade nog för kissorna kan jag meddela... vilket hon ALDRIG gjort förut! men dom vill vara ute... och det får dom vara för mej!

och i lekstugan har dom det gött också... tösen har fixat så fint åt dem där... dom har hennes leksaks låda som dom verkar älska att sova i... med en gosig fleece filt i... och så har hon fixat en koja åt dem i hennes brio spis   med en mjuk filt   katterna e nöjda!! spinner som attan och älskar att sitta och kolla ut genom fönstret    

------------------------------------------------------

hittade också köks bilder innan gubben rev ut köket... lägger in dom här, lite före och efter bilder... förstår nog alla varför vi e nöjda med vårt gräddvita "nya" kök   


FÖRE:

 

  urk...inga skåpdörrar på vissa ställen osv...


EFTER:

 


Av erica - 26 juni 2011 03:36

ännu en till film jag blev lite små kär i...  

och får väl nog börja hålla med syrran...Josh Duhamel e HOT!!!

Adam Brody e hot... var en ögon godis film detta  


   

   )   

Ovido - Quiz & Flashcards