Alla inlägg den 15 februari 2011

Av erica - 15 februari 2011 22:49

skrev imorse då lill guldklimpen for till dagis, men tänkte måste nog skriva lite till idag... 


jag å lillebror har haft en luuuugn dag här hemma idag...mysigt!!!

senn 3 tiden började vi fixa oss i ordning för att åka och hämta hem TYTTA   

Tänk att man kan sakna sitt barn såååå mycket... då jag fick se henne på dagis skulle jag bara ha velat spriiiiinga å krama om henne HÅRT HÅRT...men kunde ju inte, vad skulle tantorna (dom flesta yngre än mej tror jag!! haha) ha tänkt då lixom hihi   så lika bra att va lugn å sansad...   


hann bara spänna fast Isabelle i bilen så sov hon, mammas lilla gullunge!! hon sov så dåligt förra natten så förstod ju hon skulle va trött...

vi begav oss till stan iaf... hade mommo med i bilen som "barnvakt" så jag fick springa några korta ärenden...utan att behöva släpa barnen med mej till varje ställe... ok, var ju inte så många ställen, men endååå....

och Isabelle sov sej igenom ALLT!


när vi kom hem visade jag dagens post, hon hade fått en DVD från enjoyclub   


 

samlar på dessa & nalle puh åt barnen!! Tycker det är fina filmer...man lär sej nåt av dem!


Fick själv också hämta ut mina fönsterlampor idag... vet inte hur nöjd jag e med dom än... gubben har inte ändrat om sladdarna åt mej...  

men skulle nog gärna borra hål i dom...många små hål!! VET INTE vad det är med mej å "håliga lampor" just love it!!

får väl nog fråga MIN pappa om det går att fixa hål i dem...


var just in å kikade till lindex shoppen också..hade kommit ett nytt mumin pyjamas dit !! SÖTT!!

men vad ska jag börja göra av alla pyjamas jag köper??   


 

VARFÖR måste lindex ha så fina kläder???


nu lite foton på mina bäbisar!!!   


  HUR man ser ut efter en dag på dagis?! har som SANDPAPPER som näsdukar där eller?? help... SMÖRJA SMÖRJA hela kvällen...

(stackars liten!!!)


  Lillebror som ALLTID ätit så "städat" har börjat med värsta KLOTT fasonerna!!! GEGGAR massor   


  gegg gegg gegg   


  "kåppa hästen" e såå skojjig!!


  Prinsessan!!


  Benjamin har nog fattat det här lite fel med att spela playstation...  


  SYSKONKÄRLEK!!


GO NATT


säger som Geir Rönning


KÄRLEK    

Av erica - 15 februari 2011 07:34

tösen for just iväg till dagis...hon tycker det är spännande då pappa för henne dit med LASTBIL    är ju endå inte alla dagis barn som får åka till dagis i en sånn...   


Rätt så förkyld är tösen än (lillebror också, men han e ju bara hemma) men nu när det är såhär svinkallt... så är dom ju endå inne på dagis... och jag hoppas det ska fortsätta att va svinkallt, så hon får va inne bara & leka idag... e rädd hon blir sjuk igen om hon e ute för länge... hönsmamma som jag e!!


Igår innan jag gick å sova...eller inatt heter det väl...va uppe alldeles för länge inatt    så beställde jag ÄNTLIGEN ett par skor åt Benjamin


 

iaf jag tyckte dom var supersöta!! å ännu till nu till nedsatt pris, just had to   

ja å i vilket fall var jag ju TVUNGEN att på ett eller annat sätt köpa ett par skor... för han måste ju få börja GÅ ute också... och inte bara sitta eller sova lixom   


på samma gång beställde jag en födelsedax present åt Isabelle!!!

(okej hon fyller ju först i april men lika bra att va ute i tid, har man ju grejen då redan!!! och när man en gång beställer e det ju onödigt att bara beställa ett par skor så    lika bra att få "två flugor på smällen"   )


detta är 5 års presenten!! she´s gonna love it.


   

och eftersom det var så dyrt tror jag denna sak får räcka!!!

men man vet ju aldrig med mej...    men jo, detta får nog räcka... kanske nåt godis till eller nåt..fast näe...hon fyller ju mitt i påsken , så där lär hon få TILLRÄCKLIT med godis... så detta får helt enkelt räcka punkt.


hittade nåt annat som jag kanske ska be moffa köpa? i vår släkt vill dom gärna höra vad dom ska köpa... för allt e lättare då tycker dom   

och jag säger aldrig åt nån vad dom ska köpa, men ger FÖRSLAG! för jag KÄNNER ju min dotter och VET vad hon gillar!!


 

hon är GALEN i allt som heter PRINSESSOR!!  




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards