Alla inlägg under juni 2013

Av erica - 30 juni 2013 02:05

Har inte gjort så mkt idag faktiskt... mycket tid går åt att TRÄNA för min del numera...   

och skriva kort   


självklart går mkt tid till barnen också     



Av erica - 29 juni 2013 00:48

idag var det tidig morgon...kidsen var SLÖA...dom hade nog velat sova betydligt längre!

vi skulle med mommo till labben, och senn till tandläkaren!

var också på en massa små ärenden, bla. halpa halli, gigantti (min telefon laddare gick sönder igår, så behövde ju en ny DIREKT)


MIN TELEFON ÄR MIN BÄSTA VÄN!!


Ikväll har jag & Isabelle spelat wii fit, fan va det är roligt + att kalorier försvinner! WOHOO


VIKTNEDGÅNG: 4,5 kg


  


Av erica - 28 juni 2013 23:37


 

från Katherine / Canada


 

swap från Shukwah / Hong Kong


 

swap från Manila / Italien


 

swap från Tianny / Singapore



Av erica - 28 juni 2013 03:56


 

swap med 4 kort


 

swap till Cheefa i Frankrike

 

swap till Annisa i Indonesien


 

swap till Annisa i Indonesien


 

swap till Sasha i USA


 

swap till Ashleigh i England





Av erica - 28 juni 2013 03:27

Idag har Nelly varit här   

(eller eg. igår... klockan är ju fan MORGON nu redan...puuuust...jag kommer va pigg och glad om några timmar...ska upp tidigt! )

Vaknade av att det åskade kl 6 imorse... och fortsatte åska lite nu som då under dagen! Skulle hämta posten där halv 1 tiden, vågade inte gå till låddan, som är 100 m bort, så jag tog bilen   

är inte rädd för åskan, men har fans RESPEKT för den!


 

  


 

snaaart dax   


 


 

    

glada att vara på kvälls prommis i regnet


 

NYA mumin påslakan!!!


 

älskling  


fy faan va jag e trött...





Av erica - 27 juni 2013 19:58


 

från Charmaine / Australien


 

från Ina / Tyskland



Av erica - 27 juni 2013 01:33

idag har Isabelle varit till Nelly medan jag, Benjamin & mommo var till stan i ca. 2 timmar...

köpte MASSOR med kort!   


 

hade lite glasögon kul idag   


 

puss   



18.30 var vi i Gerby och skulle fira Nanny 50 år    (hon fyllde dagen före midsommar)


 


 


 

kalas dax! OBS!! jag åt inte minsta lilla bit!!


 

50 åringen 





Av erica - 27 juni 2013 01:07


 

swap kort från Nga-Yee från Holland


  

swap kort från Ang från Singapore (kortet är från Japan dock)

Skapa flashcards