Alla inlägg under januari 2012

Av erica - 31 januari 2012 23:37

har hittat några fina mattor... har ju länge vart kär i stjärnor..har ju länge haft stjärn handdukar på toa...men nu skulle jag vara sugen på en matta också! MEN vet inte om dom riktigt passar in här... dom borde nog ha vart mer VIT & SVART bara.. inte grå...väl...


     



tyckte nästan bäst om matta nummer 1...varför vet jag inte, snygg! men passar väl inte...


lilla picasso har varit igång igen här! sötgumman!!


super fin musse pigg!!    

Av erica - 31 januari 2012 21:24

     älskar mest i hela världen     


bus     

Av erica - 31 januari 2012 17:24

hehe...


beställt från hobby hall...fast jag inte alls ska beställa nånting överhuvudtaget...kakka!!


dessa beställde syrran! SÅÅÅ NAJSIGA!! (jepp, vi beställde i kimppa, gör vi ofta för att spara in på fraktkostnaden)

brukar dock inte dela syrrans inköp i min blogg   men var ju nåt skillt med dessa...dom är ju såå fina, så man nästan blir avis... fina & DYRA... usch!  


   

detta åt mej!!! men behöver en hårfön, den gamla gick sönder... så just nu har vi ingen! och en ny våg sitter bara fint, kanske den visar lite lägre vikt också  

anyway, vågen & fönen var båda till -50% så why not!! fick ju 2 saker till priset av en!!! fynd...eller  ??

den där "magazine" får jag vänta på ännu några veckor.. men det gör inget!


mamma beställde också med oss, men bara en massa godis   


beställde också 2 par tröjor åt mej från ellos! valde 2 av dom 3!


 

ser endå ut som en gris i rosa så  

var verkligen dax för mej att köpa nå slags kläder åt mej själv! var inte igår kan jag lova  


och när jag en gång var igång... köpte jag ännu en sak!


den vita! NU måste jag få ordning på alla mina kort!!

har igår beställt nytt kela kort... och nytt bankkort... ajja bajja på mej!! men nu ska det bli andra bullar!!

ordning och reda... pengar på freda  


är ju mest billiga saker här nu, så vill inte ha nån kommentar om "hur jag har råd" tack  


och så till slut:


hehehehehe          

           

Av erica - 31 januari 2012 02:08

igår beställde jag cd förvaring åt alla barnens filmer, är ingen ordning alls på dem, fast hur än jag försöker.. så tror jag kommer ta ut alla filmer ur fodralet och lägga dom i boxen (är ju miljontals fodral som fått ben redan  )

beställde iaf 2 boxar, så ryms 400 filmer i dom!( 200/box ) så många har vi ju inte, men samlas ju hela tiden mer! FILM DIGGANDE familj som vi är! jag & barnen då alltså...  


     

sååå himla fin är den ju också! Nu fan ska här bli ordning på alla kidsens filmer!!

LÅS på också, vilket är toppen!! färdig stökat!!  


fina tröjor på lindex :


 

men blev bara den där marie cat tunikan denna gången, kände jag inte hade råd med mera... barnen har ju så mkt kläder också, iaf lillebror...kommer snart städa bort allt i storlek 116 och då har tösen inte så jättemycket, så köpte marie cat tunikan i 122 har hon den ett tag framöver också!       


har också hittat några tröjor JAG skulle vilja ha, helt vanliga alldagliga...


   

MIN STIL !!! = ALLDAGLIG  


tös har by the way feber ännu idag... ännu efter 1 vecka... OMG!!   

Av erica - 31 januari 2012 00:58

 

Av erica - 30 januari 2012 01:45

Beethoven


Ludwig


Ronja


Mozart hade inte tid att kolla in min kamera, då han myste med mini matte  


en sånnhär liten sötnäbb fastnade också på bild idag  


och dessa söta mjukisdjur  


sitter uppe med tösen här mitt i natten... hon gnäller på sjuka öron...och då var vi till läkaren igår.........

men då sa hon också att det KUNDE bli infektion/inflammation i etta örat... men det var inte riktigt det igår ännu! suck...

nåja, jag tycker ju om att sitta uppe på nätter, så går ingen nöd på mej! man e bara som alltid väldigt trött då man ska stiga upp! imån har vi möte 9.30


Av erica - 29 januari 2012 19:22

 



       

Av erica - 29 januari 2012 02:33

lite seg emellanåt, men i det hela var den endå rätt spännade!


       

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Skapa flashcards