Alla inlägg den 12 februari 2011

Av erica - 12 februari 2011 15:34

vanlig lördag... förutom att barnen börjar bli FRUSTRERADE att inte få va ute nåt... men jag kan inte ha ut sjuka barn... får ju andra göra som dom vill   

Men kan iaf säga så att denna flunssan har varit SEG... fy 17!!

Själv känner jag att den börjar va på gång åt mej nu också... faaaaaaaaan säger jag bara!!!


har inte gjort nåt vettigt alls idag... har suttit och printat ut en massa coloring pages åt Isabelle, till hennes stora lycka!! Hon ÄLSKAR ju att rita, måla, färglägga....


kanske jag vaknar till senare idag...till kvällen? så jag orkar städa lite...? finns inte så mkt att städa, men alltid nåt att plocka upp finns det ju... ja och att TVÄTTA... vår tvätthög e skumt nog NÄSTAN ikapp, så det är ju skönt... men finns alltid mycket att tvätta ialla fall... borde verkligen få gubben att FÖRSTÅ att VI BEHÖVER EN TORKTUMLARE!


     

Isabelle fyller 1 år här!!!

     

Benjamin fyller 1 år!!!


på den övre bilden är det moffa som är med på  bilden och på den nedre är det jag.

jaaaaaaaaa, jag VET ser inte ut som 30!! men på den bilden var jag faxx bara 29   


nu är det bajs bytar dax här.... återkommer senare om jag hinner   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards