Alla inlägg den 18 februari 2011

Av erica - 18 februari 2011 20:53

jahapp, då har tösen feber IGEN då!!! oj SUCK!!! och hon som redan från förut e nästan totalt utmattad av att ha vart sjuk...och ännu till varit krasslig på dagis denna veckan... :( TOTALT DECKAD!!! stackars liten   

värsta e ju bara att hon INTE ÄTER!! visst nånting litet... men har ju knappt ätit på 2 VECKOR nu!!!! blir bara så himla OROLIG!!

inte ens glass smakar ju....


 

en av hennes favvo glassar juh!!


---------------------------------------------------------------------------


BENJAMIN HAR FÅTT SINA ALLRA FÖSTA SKOR!!


nån kanske tänker att varför jag inte inhandlat skor innan, men har inte tyckt jag har behövt ha så brottom med det... för han e ännu NÖJD i vagnen... men nu när det snart börjar bli vår så tänkte jag att det kanske skulle va roligt för honom att börja springa lite ute!!!   


 


 


 

 

 

men att gå med skorna var INGEN hit   

minns tösen var exakt likadann, så det kommer nog det också!!


 

Barnen i sängen, isabelle ville inte bli fotad & Benjamin zäppar   


om man skulle hoppa i duschen nu när barnen sussar så sött!    


zzzZZZZzzz



Av erica - 18 februari 2011 16:22

har inget vettigt alls att skriva nu... men tänkte skriva nåt iaf!!   


imorse var tösen jätteledsen igen, inte pga. att hon skulle åka till dagis , utan pga. att hon är nåt ENORMT trött... att ha haft influensa, ännu va krasslig & stiga upp tidigt varje morgon e nog även jobbigt för ett barn tippar jag...

så inte konstigt att man e trött!!

men imorgon e det sovmorgon å då ska hon få sova så länge hon själv vill, det har JAG bestämt!! det är hon VÄRD   

jag vill också sova länge imån... och det brukar ja kunna få då gubben e hemma, för han verkar ju inte vilja sova så   


idag fick vi Benjamins baby bilstol såld... usch jag tycker det är JOBBIGT att sälja barnens saker... men då igen kan man ju inte spara på allt..eller?

men har nog alltid lite separationsångest...

löjligt kanske...men sant...


snart kommer gubben hem, är på tiden för kl. har redan hunnit bli halv 6!! då blir det att fixa PIZZA! Ofta vår fredags mat... men inte alltid! börjar kurra lite i magen...

Av erica - 18 februari 2011 00:44

har jag hittat den lampan jag verkligen vill ha... den som läser detta tror ju jag e galen, nä det är jag inte, jag är en LAMPOMAN!!   

Är ialla fall exakt samma lampa som jag beställde från jotex, bara att denna får jag INOM 1 vecka!!! den från jotex skulle jag ha fått först efter 25 MARS!!!

JIPPII JIPPIIII!!!

å det skumma i det hela är att gubben tom. tyckte lampan var helt okej   


och så FÖRSTÅSS en bild på min FINA lampa!!


 

SÅ JÄVLA FIN!!!   


GO NATT   

Av erica - 18 februari 2011 00:02

ÄNTLIGEN fick ja dem idag!! som jag har längtat!!


har tänkt lägga in dom här... orkar inte skriva nåt inatt känner jag, har äcklig huvudvärk , känner mej krasslig... BLÄ! vill inte bli sjuk jag nu.............


   

 

 

 

 

 

 


MINA ÄLSKLINGAR!!!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards