Alla inlägg under september 2012

Av erica - 30 september 2012 02:15

oj fy faaan vilken spännande film!!   


 

        


Av erica - 29 september 2012 23:54

ÄCKLIG!


 

    


Av erica - 29 september 2012 01:53

   sjuk film...men endå spännande!!


 

      



Av erica - 28 september 2012 23:35

ÄNTLIGEN Johan Falk igen!!   


 

      (  )


Av erica - 27 september 2012 23:12

har egentligen inget sådär jätte vettigt och säga... annat än att jag är vääldigt dålig på att blogga i september månad...ser jag när jag kollade här på sidan   

äh, sånt som händer!


 

där under ligger det en väldigt söt liten tjej   


 

se där   


 

och en pojke som inte riktigt har tid att sova...

höm höm...


 

Belles fina höst teckning   


 

denna bild blev lite suddig... men så söt teckning detta också!

gillar delfinen!!


    sötnöt kan   


Av erica - 27 september 2012 23:03

ett litet care bears brev till Canada...


 

vette 17 varför inte denna bild ville va normal väg...!?

äh... skiter i det nu   


I    care bears



  

Av erica - 27 september 2012 22:35

ja denna rubrik kommer säkert att locka massor med folk! HAHA ... NOT! nåja, då once more e ju inte jag ute efter att locka folk till min blogg heller... 


tänkte lägga in lite bilder på det jag köpt under dom senaste dagarna!   


   


     


allt detta är köpt av kira   


och lite postis per filmer från tradera är också köpta!! 


 

köp nu 45 kr!!


(denna kom hem redan igår, Benjamin har kollat den maaaaasssor med gånger redan!! hihi)


 

34 kr!!


TACK Bicca för att du vann denna till Benjamin!   

du är BÄST!!


 

denna vann jag idag!! 23 kr!

nu har kidsen nåt nytt att kolla igen! Ja, även Isabelle kollar postis per   

men hon kan däremot inte kolla dom om och om igen som Benjamin kan   



Av erica - 26 september 2012 01:23

vill bara lägga in bilder...tyvärr inga på tösen...hon total vägrar nu igen :(

Ovido - Quiz & Flashcards