Alla inlägg under januari 2014

Av erica - 29 januari 2014 22:02

Har varit en lång dag idag...
Steg upp lite efter 6...förde kidsen till dagmamma & mårris...själv åkte jag till tandhygienisten till 8!
Jobb 9-15.30
Sedan hämta kidsen och då märkte jag att Bellisen fått ett stort hål i rumpan på halaren också!!! Suuuck...
Var bara att åka hem och äta och senn till stan och shoppa nåt nytt att ha på henne...jag som VERKLIGEN hade sett fram emot en riktig soff kväll...
Huvudvärk & allt...

Nya jackan!

Och byxorna!

Av erica - 26 januari 2014 22:23

 

      (  )



Av erica - 25 januari 2014 23:32

Vet inte varför, men gillade denna filmen...på nåt sätt


 

      


Av erica - 25 januari 2014 19:52

Är såååå trött på Benjamins mammutt bord & stolar (ikea) som han har i sitt rum...när alla stolsben lossnar och ligger över hela hemmet!!
Så idag bara råkade jag hitta trä bord & stolar på findit BILLIGT...så kunde inte låta bli *ler*

Är rosa, men spelar ingen roll!!
Benjamin gillar ju rosa så!!
(Och i värsta fall går det ju att måla om...men får nog va rosa tror jag)

Vill ha kidsen att börja rita på detta bord istället, för på min vita arkku jag har som vardagsrumsbord...
Den är redan förstörd...men vi (= Mikke) får försöka måla om den!

Dessa pastell ljus vill jag ha från ZBH!!

Av erica - 24 januari 2014 18:55

Celine / Irland
&
Reannon / Canada

Av erica - 24 januari 2014 18:25

Kunde inte tänka mej nån annan mobil än denna eftersom jag totalt älskade min samsung galaxy S II !!

Gick från svart till vit denna gång

Av erica - 22 januari 2014 22:19

Jag vet, Mozart är ingen kattunge *hehe* men kallar honom det iaf!!
Sötnöten!!

Av erica - 20 januari 2014 22:10


ÄLSKAR DENNA LÅT!!



Ovido - Quiz & Flashcards