Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

ingen soffa :(

Av erica - 3 maj 2013 00:09

gubben hade hem lastpallar idag på prov... så vi fick prova och kolla hur det skulle "kännas" och han blev inte nöjd...   


 


 

han kom fram till att det skulle bli för obekvämt...

trist... jag hade verkligen sett fram emot ett projekt... 


 

finns ju soffor man får "bygga ihop" själv också...


  

denna finns på jysk! Gillar färgen...hade velat ha en grå/mörk grå soffa denna gång   


 


 

och eftersom vi skulle vilja ha en 10 personers soffa... så skulle det bli rätt så dyrt...


fan också   


idag var jag till högbacken med en findit grej och på samma gång gick jag och lill killen och kollade på cyklar som dom har där i den där "begagnade barnsaks butiken"   

och lill killen hittade ju en cykel han ville ha direkt   


 

TIHI   


 

korgen var VIKTIGAST   


kunde inte ta hem cykel idag... så gubben får hämta den imån!

GÅR ju faktiskt att måla cykeln blå också... i värsta fall... 

men nu är ju saken den att lill killen gillar tjejigt... så vi får se om jag ens FÅR måla den...   

denna duger nog BRA som första cykel åt killen! (han är precis som Belle gillade inte riktigt 3 hjulingen...)


 

bara måste visa! såhär förvarar tösen sina pennor i den fina muggen/koppen (vad ska man kalla den?) 

som hon fick av Linda till födelsedagspresent   


 

detta kom idag   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards