Alla inlägg under juli 2012

Av erica - 31 juli 2012 01:39

ibland vill liten också va som storasyster   


 

tihi   


 

  


mammas lilla älskling   



Av erica - 31 juli 2012 01:14

gammal goding!! 

fan man får ju nästan feeling!!   


Av erica - 31 juli 2012 01:07

har nu betalt bort en massa räkningar igen... fast jag har lite pengar, gillar jag att betala räkningar! sånn skön känsla när det är gjort   


fick 2 foton av fammo (barnens) via tel igår... wasalandia foton... tänkte jag kunde lägga in dom...


 

BEVIS   


 

och där fick jag åka mera karusell...

snacka om att jag var typ illamående när jag kom hem...   


så tar vi dagens...


 - Barbie- 2 Dockor Och Cykel hos Mylovebasket

  



Av erica - 30 juli 2012 23:34

 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


  


Av erica - 30 juli 2012 01:04

försökte förut ikväll lägga in bilder, men nepp funkade inte ännu heller...!!! surt!!

får försöka här igen då...


var annars en grym åska här förra natten!! väggarna bara vibrerade!!!   


 

sötisar!!


 


 

Amadeus


 

Frida


 

Vivaldi   

(syrran har fotat)


 

snuttis sover sååå sött   


min andra snuttis kan inte sova inatt... hon säger det är fööör varmt... 

stackars liten   


satt 2 nya saker i shoppingbagen på hm...


 

och...


 

funkade bra att lägga till dessa 2 saker, eftersom dom inte ännu skickat alla mina varor... blev det ju ingen extra frakt heller! sånt gillas!!   


och så tar vi dagens...


Adidas - Sportset Originals hos Mylovebasket

hur gulligt som helst!!



Av erica - 29 juli 2012 00:31

idag har det varit sommarvärme... har varit lite dåligt med den sorten på länge nu känns det som...

så poolen åkte fram igen!! hoppas sommaren håller i sej nu!!!


funkar inte att ladda upp bilder alls nu... så får göra det imån då!


åska på kommande nu också enligt storm tracker... 




Av erica - 29 juli 2012 00:21

klippte gräs innan, senn blev det prommis med en slö hund   


Av erica - 28 juli 2012 02:41

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards