Alla inlägg den 28 februari 2011

Av erica - 28 februari 2011 00:54

usch då vad jag känner mej tråkig..som inte orkar skriva blogg nästan alls nu, men har man över 38 graders feber så e man ju inte så pigg heller....

men men... tycker nu såhär en söndag natt att jag mår aningen bättre...feber mässigt...MEN då istället har jag blivit jävla SNUVIG & fått SJUK HALS!! Känns ju nästan som det hela tar NY FART!!!! jag säger bara......................... om det gör det!!!!!

sitter fan här å nyser som en galning..... och halsen e jävla äcklig...

lite feber har jag ju nog ännu också men.... nåja, men av nån skum anledning så vaknar jag 5!!! på morgonen och har hög feber... så man ska inte säga HURRAAAA än I guess....

Lillebror var till läkare idag, och det visade sej att han hade öroninflammation på båda öronen!! STACKARS LITEN!!   

men nu har han ju iaf fått sin medicin... som han i övrigt verkar få lös mage av...  

Isabelle hade exakt samma medicin för sin öroninflammation, men hon reagerade inget alls... hennes kur tog slut nu ikväll annars!!! så jag HOPPAS HOPPAS hon inte gnäller på mera ont i öronen nu på ett bra tag....håller tummarna!!


Har skumt nog kollat en FILM ikväll!! har inte riktigt haft ork att kolla FILM på sistone,,har kännts "lättare" med serier... och är man serie nörd så är man ju   MEN älskar film också, har ALLTID gjort och brukar kolla MASSA med filmer, men har bara inte blivit nu....får nog försöka ta tag i det igen nu !!


    
  

      


den får 3 solar!!! (hittade inga stjärnor... kan va jag e för trött, så jag inte såg ordentligt!!)


började också igår kolla TVÅ olika serier!! (ja man hinner då man e helt deckad i sängen...)

först kollade jag true blood & sedan the walking dead.

True blood gillade jag inte... men har ju bara kollat ett avsnitt, och kan kanske va svårt att eg. säga vad man tycker efter bara ett avsnitt, så kommer ge det en till chans... nångång då jag känner för det... och kolla avsnitt 2! men gillar jag det inte efter det heller så skippar jag den serien!! kändes helt enkelt bara inte som min grej... får se om jag skriver nåt helt annat en annan dag...!! haha

The walking dead däremot! WOW den serien (mini serie i 6 delar) den fastnade jag för!! kollade 2 delar igår & tyckte det var jätte spännande!!!

äckligt med zombies och sånt... brukar inte gilla såna filmer, men ville testa denna serie och fan den var ju bra!!


nej nu fast det är mitt i natten måste jag kolla avsnitt 3 som kommit ut på anytime!!! kan endå inte sova.........såhär dåligt har jag inte sovit på länge som jag sover nu!!! men har ju att göra med att man e sjuk...


GO NATT   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards