Alla inlägg den 10 februari 2011

Av erica - 10 februari 2011 23:58

båda barnen ligger å snarkar (inte ordagrant då) här på varsin sida om mej, bara ÄLSKAR ju att få ha mittplatsen!!!   

Var snart 1 år sedan gubben flyttade ut ur sovrummet   

1. för att han e chaffis å kör hela dagarna behöver han få sova

(och det fick INTE jag göra då lill gubben var riktigt liten, då ville han aldrig sova... därav gubben "flytt till ett annat rum" och där har han lämnat....

har tösen med mej i dubbelsängen å spjälsängen fast i dubbelsängen i princip... så jag har mina älsklingar NÄRA!!      

2. han SNARKAR såååå enormt, så ÄRLIGT det är SKÖNT att ha gubben i ett annat rum!! Barnen sover bättre...jag sover bättre...

var en gång när jag berättade för en läkare att jag sov så dåligt, undrade hon varför sa jag "för att gubben snarkar så mkt" bla bla bla... kom jag också in på det att vi hade Isabelle och sova med oss, och att hon också sov dåligt av det! Då tyckte läkaren "men flytta flickan till ett annat rum" "hon är så pass gammal så hon kan gott sova i eget rum" FÅR MAN INTE BESTÄMMA DET SJÄLVA NU FÖR TIDEN??? och jag då?? skulle jag fortsätta sova dåligt med min snarkade gubbe... ja det sket hon i    men just den läkaren gillar jag INTE!! har råkat få gå till henne flera gånger... både med mej själv & Isabelle och hon e väldigt uppkäftig... borde verkligen INTE få va läkare!! usch å fy...

I alla fall med det här sovandet... Isabelle HAR egen säng i sitt rum, och vi tänker så hon börjar sova där då hon helt enkelt e redo för det!! menar troligen sover hon inte med mamma mera då hon gått ut skriftskolan   

och jag NJUTER så länge det varar... dom är ju små så kort tid iaf... skulle gärna ha lillebror med mej i sängen också men han e FÖR busig för det... betyder att då man vaknar på morgonen skulle man inte ha en aning var han var!! och det skulle ju va HEMSKT! så därför får han sova i spjälsängen 1 år till minst   

Belle började sova i vanlig säng då hon fyllde 2 också...

MEN då Benjamin var bebis så sov han med mej i sängen varje natt... annars total vägrade han sova... direkt jag la honom i hans säng TOTAL SKREK han... och då jag tog honom med mej somnade han om bums!! KÄRLEK!! men senn efter en rätt så lång tid började han kunna sova i egen säng igen! GULLNOS!!


   

                        Isabelle 21.4.2006             Benjamin 4.12.2009

                        3420 gram & 49 cm            3410 gram & 50 cm

                                kl. 0.07                            kl. 12.24


  MITT ALLT   


Har också ett nytaget foto på lill gubben som prövade sin nya "sommar hatt" idag   


 

   EN RIKTIG BUSE!!!


Har funderat jättemycket dom senaste dagarna om jag aldrig mer kommer få mera barn?? det skulle kännas skumt   

har ju ALLTID sagt jag vill ha 3 barn...

ÄR JU JÄTTENÖJD att ha 2 friska barn... men endå finns drömmen där om ett 3:de...

FAST gubben sätter väl nog sej på tvären då.... han e SÅÅ nöjd med 2! (DET ÄR JAG OCKSÅ) men..................................

alltid ett MEN   

Nåja, är ju ännu ung, hinner ju   


nej nu är det nog dax att sluta svammla för idag... natt... och kanske börja sova... eller kolla på anytime eller nåt en stund innan... varva ner...


GO NATT!   


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards