Alla inlägg under juni 2012

Av erica - 30 juni 2012 00:49

denna veckan har vi kört så mycket, av och an...som vi aldrig gjort förut! har fått låna mommos "gubbes" bil, och vi fick köra så mkt vi ville, därför passade vi ju på   


blev köpt lite smått & gott...


 

dessa 2 köpte jag (sorry dåligt foto)

har en stor "cat food" tunna med katt mat... men där har jag ju "vuxen katt mat" så behövde nån för junior maten också... så köpte dessa 2 idag! så söta!!

inte meningen alls till kattmats "pepplor" men funkar ju...   


 

dessa 4 söta burkarna har vi köpt!! kostar annars 5,95€/st men nu var dom 3€/st!!

bara ett måste för mumin älskare   


hittade jag också en mumin te låda för endast 4€!!


 

men eftersom jag redan har en te låda jag bara älskar, så bestämde jag att detta får bli en plåster låda   

funkar ju bra det också... eller?


 

hade bara lite plåster hemma nu men... 

vänta bara!! haha   


 

  


var också till lindex i gw och kikade idag... men traktor tröjan hade bara kommit ut på nätet, så shoppade varsin sak därifrån då istället!


   

Belle har enda senn vi köpte denna lippis (men rosa) gnällt hon också ville ha denna i turkos/blå... och idag råkade den vara på rea på nätet, så då slog jag till  


Benjamin har idag (på skoj) kört Mickis bil! (mommos gubbe)


 

  


 

brum brum   


 

sötmösse   


 

glad kille   


 

gömmer sej för mammas kamera   


 

tröttis blev man också   


 

sussar sååå gott   


 

haha   


 

Ludde har alltid älskat bilar   


 

chefen i gänget!      


 

  

















Av erica - 28 juni 2012 23:50

var är sommaren i år?? KALLT som fan ju... man får sitta ute med vinterjackan på! UGH!!


 

twinsen käkar   


 

"Lägg av matte... bort med kameran!!"   


 

"matte... vad sa jag!??" 

  


 

"äh, jag går!!"

  


 

gullegrisar!!


känns VERKLIGEN som om vi hade en kattfarm här... höm höm   

men dom är för underbara!

idag var det en som frågade om jag ville ha en frass... NEEEJ TACK! 


 

mina små gulle möss     


 

  


 

  


 

    


--------------------------------------------------------------------------------------------


hittade ett fult träd... som nästan är fint   

när man eg står och tittar på det, så är det ju faktiskt rätt... vackert!


 


 


 


fint fint! spök träd.





Av erica - 26 juni 2012 23:32

var rätt TUUNGT... dels är man super förkyld... och barnen var inte på sitt bästa humör!!

snark!!


var iaf till classe och köpte varsin radio till barnen, så dom låter min va IFRED   


 

rosa åt tösen & blå åt lill killen!

dom älskar sina nya "manicker"   

och jag älskar min    hehe


 

alla 3   


och idag var gubben efter ett skrivbord åt tösen som vi fyndat på findit! jag satte in annons, och fick ett svar   


 

Belle är supernöjd!!

kommer skrivbordsstol så småningom...


 


Borde få bort pillat alla fula klistermärken hon pillat på sänggaveln också... snark!

hon är själv störd på dom   



Av erica - 25 juni 2012 23:36

tösen hade första simskols dagen idag... men vi fick nog hållas hemma, pga att hon är förkyld och har feber... även lillebror är förkyld (ingen feber) och jag blev inatt dunder förkyld... minns inte vi varit sjuka nån annan sommar!?? SJUK PÅ SOMMAREN?? WHAAAT?! så jävla trist!!

mitt har satt sej på lungorna känner jag... orkar INGET! och är full av slem i lungorna... UGH!!

men tösen har fått vara ute endå fast hon inte är rikrigt frisk... men i kallt vatten vill jag inte ha henne!

menar det är ju varmare ute än inne just nu så   


 

Vivaldi & Frida har upptäckt äppelträdet!

och klättra är KUL   


 

även minstingen gillade att klättra... HÖÖGT   


 

  


 

Belle klättrar med missona   


 


 

  


 

kan int sej annat... än där liknar Belle, min kusin Madde   

då hon va liten alltså! 


 

Benjamin klättrade inte (tack & lov) han körde traktor  

  



  '


 

Alger...   



ATM

Av erica - 24 juni 2012 00:25

 

    (  )



Av erica - 23 juni 2012 22:47

jahapp, så har den varit igen då...!! just var det jul & nu har vi firat midsommar!! oh my...

imorgon är det ju 24 juni, alltså 6 MÅNADER kvar till julafton!!!

helt jävla ofattbart...


 

      


 

mamma & dotter


 

mamma & son


 

liten myser med chips   


 

Mia & Ludde


 

Benjamin & Valdi


 

syrran försöker läsa   


 

bebisarna!!!


 

Pida & Amademis (som Benjamin säger   )

GULLUNGE!!!!


 

Vivaldi 


 

  


 


 

snobbig   ?


 

Amadeus & Ludwig


och under midsommar helgen blev det 3 simmande katter av 6   

Frida, Mozart & Amadeus   

allt gick bra!!


 

syrran har feeling   

haha... nej, hon försökte få tag på en katt som var under soffan , och denna ställningen var ett MÅSTE   









Av erica - 23 juni 2012 20:28

MYGGIGT!!!


Av erica - 22 juni 2012 00:11

idag har 2 av våra kissor plumsat ner i poolen    Frida & Mozart!! dom var SURA kan jag lova... hihi

men tack & lov gick det ju bra!!


 

Mozart   


 

simmande tös   


lillebror har INTE fått simma nåt, han är MEGA FÖRKYLD!!

tösen är också men inte lika mkt... 

ville ju inte hon skulle simma heller... men hon lyder inte när det gäller sånt... snark...


 

Vivaldi   


 

Amadeus   


 


 

fotade på min kvälls prommis, sååå fint det är i koskö (ok, var på karperö sidan!)


 


FINT!!!


 

Ronja på vår natt prommis    


 

Belle picasso har varit i farten igen   

älskar denna bilden!!







Ovido - Quiz & Flashcards