Alla inlägg den 16 februari 2011

Av erica - 16 februari 2011 23:20

av nån skum anledning hamnar jag här på bloggen mitt i nätterna!!

jah...sånt som händer!!   


så lungt å skönt hemma denna tid, kanske därför!


Dagiset hade gått riktigt bra idag trots allt! LÄTTAD!! Hade nog varit orolig att hon skulle va lessen... men verkade på "tanten" där som att det hade gått riktigt bra!! mammas duktiga gumma!! var kanske bara imorse då hon MÅSTE upp som var det värsta... hon är ju ännu trött efter sin flunssa... som hon inte ännu heller e riktigt frisk från.. väldigt förkyld än... så då är det ju inte så konstigt man vill sova hellre än åka till dagis? nåja, HOPPAS HOPPAS på en bättre morgon imån bitti...eller om några timmar...

nu sover lill damen sött iaf !!


  SNUTTIS!!!


Innan jag fick Benjamin isäng ikväll skulle han inte bara ha sin välling utan OCKSÅ en HEL macka orkade han trycka ner   

det är nog mammas lilla matglada kille det!!

Tog många matfoton    SÅKLART!!


  Tjocka goa kinder!! PUSS!!


 

 

  nam nam nam säger han   


  WHOOPS där kom inte ens hela jag med   

var sååå busig & kunde inte sitta still!!


  SÖTÖRA!!


TÄNK ATT EN MACKA KAN VA SÅ GOD!!


  klappa händerna kan jag också   


hade inte så mycket fotografier på tösen idag... MEN har dagens teckningar från dagis!!   


       


mammas lilla konstnär!!   


Över till nåt helt annat!! LAMPOR!! (oj, så ovanligt då   )

Fick ju hem mina nya fönsterlampor igår... och idag har gubben satt upp dem & innan han satt upp dem fixade han dom som jag ville ha dom!!


 

FÖRE!!!


  och EFTER!!


Ialla fall jag e SUPERNÖJD!! ÄNTLIGEN har jag mina "hållampor" jag längtat såååå efter!!! hehe

Bilden e ju inte så bra... men syns ju ditår ialla fall hur dom blev...


så nu var den lamp grejjen fixad... för den här gången!   

Då är det bara hallen kvar då    och dit har jag inte kunnat bestämma mej för nån lampa ännu...

ja och nån slags nattlampa hit till sovrummet skulle jag också vilja kunna bestämma mej för...

nu har jag på en vägglampa här vid sängen, ok, funkar ju det också men... tja, får se!


nu tror jag det får va färdig bloggat för idag!!


         

Av erica - 16 februari 2011 07:50

idag TOTAL vägrade tjejen att åka till  dagis...skrek å grät & helt enkelt total vägrade... pappa klädde på, hon klädde av    lillebror såg minst sagt förskräckt ut...

fan va det gör ont i mamma hjärtat.....

att föra sitt barn på dagis när jag endå bara e hemma hela dagarna....

men för ju henne för att jag TROR det är bra för HENNE, få leka med jämnåriga kompisar...osv...

tycker ju det BORDE va rätt tråkig för en snart 5 åring att va hemma hela dagarna...? hmm....


nu hoppas jag att det endå kommer gå super bra på dagis idag...

mammas lilla älsklingen!!!


 

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards