Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

hostar ut lungorna!!

Av erica - 24 februari 2011 23:34

absolut värsta hostan här har ISABELLE!! tycker så synd om henne... nu ligger hon och sover också å bara hostar & hostar... låter för JÄVLIGT!!

Benjamin har också hemsk hosta men den är tack & lov inte lika hemsk... TUR nån får lite lindrigare iaf!! Jag själv har också fått en jävla monster hosta!!! MORR

känns verkligen som lungorna e på väg ut emellanåt... och då e min hosta TORR och jävlig... barnens e slemmig...

nåja, hon stannar iaf hem från dagis imorgon också... och nästa vecka är det ju SPORTLOV så då e hon ju hemma också! mitt lilla   

känns verkligen bra hon ska få va hemma och tillfriskna ordentligt nu innan det blir dagis igen... och senn hoppas jag VERKLIGEN det är slut med flunssor för detta år........ nåja, det lär ju inte hända... men inte igen före hösten isåfall! PLIIIIIIS!!

blir JOBBIGT det här...


skulle just kolla på kvällens avsnitt av "sveriges värsta bilförare" och så funkar ju förståss inte tv4 anytime   

hade varit skojjigt att titta, men kan lika bra kolla big bang eller VAMPIRE DIARIES såklart!!   


HA beställde annars en TILL lampa idag... som OCKSÅ kommer först 25 mars... men anledningen till att jag beställde en till är att jag tänkte, jag kan ju ta ut båda å så ser jag då vilken jag vill ha   

var ju verkligen stor pris skillnad på dem.... men men... kommer välja den som passar bäst HÄR då!!

skulle ju va toppen om det var den för 29 euro    (fick 50% rabatt!!)

Lär se...


sådär såg dagens lampa ut!!   

och den andra (och dyrare)

 

skulle gärna va roligt om NÅN läser att få en kommentar vilken NI tycker är finare!! alltid roligt med åsikter... lär väl inte kunna bestämma mej jag, så jag får hänga upp båda   och DET lär ju heller inte bli så snyggt   

det beror ju också på om man vill ha en lite "neutralare" lampa eller en med mera "krims krams"........

kommer bli ett svåååårt val   


suck... nu e hunden sådär skum igen... vissa nätter blir hon riktigt "spooky" kommer hit och ligger bredvid sängen...och uppför sej allmänt SKUMT!!

hon ser mer spöken än vad nån annan gör här!!   

okej jag ser inga spöken men HÖR dom , det gör jag!! har fått så många bevis på att det spökar här i huset så!! INTE ALLTID men nu & då...

leksaker som börjar leka av sej själv i Benjamins rum  då vi alla sitter å kollar tv i soffan...osv... ett snällt spöke tror jag absolut!


GO NATT  

 
 
Ingen bild

Maria S

25 februari 2011 07:42

Jag skulle nog välja den övre, ser enklare ut på något vis och det gillar jag:-)

erica

25 februari 2011 23:37

jooo enkelt e ju snyggt =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards