Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

blir snart tokig!!

Av erica - 21 februari 2011 23:42

Isabelles baciller verkar verkligen inte vilja ge sej...!! MORR

nu har hon under kvällen sprungit på toa hela tiden också... nu snackar vi MAGSJUKA...x 100 här! stackars liten... NU FÅR HON VÄL FÖR HEL-ETE BLI FRISK!!! hon kommer ju va trött i VECKOR efter allt detta senn...

idag har hon väl haft max 37,5 som temp, så ser ju lite mera lovande ut iaf... mot 39 alla andra kvällar... men ännu är nog 37,5 för hög temp för tös som annars har ca. 36,3...så blir nog hemma från dagis ännu imorgon... så ser vi hur hon mår imån & så är det ju viktigt med EN FEBERFRI dag innan man återvänder till dagis... får gärna gå TVÅ tycker jag...   

men skulle ju va roligt om hon hann va i dagis NÅN dag denna veckan iaf, för nästa vecka är det ju sportlov!! då har jag bestämt att hon ska få vara ledig! och hon har sagt att hon INTE VILL TILL DAGIS då heller! undras eg varför... hon leker ju så bra där om dagarna... ?! hmm... men hemma ÄR BÄST... tydligen...   


Idag kom mommo (min mamma) hit lite efter 9 imorse, så jag fick åka till läkaren (fick en tid hemskickad... så var nog bara att pallra mej iväg... läkar tid ang. en medicin jag äter)

iaf jätte tur mommo kunde komma & framför allt VILLE komma till detta BACILL hus    och sköta om mina små medans jag var borta! EVIGT TACKSAM för det!!   

Hoppas bara nu att mommo hålls frisk också... =håller tummarna=


  Här busar man med mommo    och roligt hade han!!


 

Systers säng är en HIT! så roligt nu när man börjat slippa upp & ner överallt!!


  mammas säng e ju endå allra allra bäst, mjukast & skönast   

och att FÅ leka med syrrans pony bil e ju inte fel   


har inga bilder på tösen idag heller, för på varje bild jag tar av henne är hon naken fis nu när hon e sjuk   

och såna bilder sätter jag INTE ut!!


nu är det nog vampire diaries här för hela slanten och senn sooooova!!


        

   

 


GO NATT            


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards