Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

IKEA

Av erica - 20 februari 2011 23:15

gubben åker till IKEA igen nu på tisdag! jeeej    lite fuskit att det alltid e han som åker, men skickar med lista varje gång så det är endå rätt okej   

MEN skulle ju va roligt att åka dit och impuls shoppa lite  


hittade just en lampa jag skulle vilja ha...KANSKE... den såg små mysig ut, men endå så är jag inte helt säker...är verkligen en lampa man borde SE IRL för att kunna bestämma sej   


 

den har ju små hål denna, och jag som bara älskar hål på lampor!!!   

men som sagt... vet inte om jag vill ha denna eller nån annan...

ska ha den här i sovrummet...och vet inte riktigt om jag kan se den "passa in" kanske för "avlång" för det... har mera tänkt mej en rund lampa... men som  sagt..onödigt att älta det där nu kommer endå inte bli klokare IDAG. huvudsaken jag vet på tisdag eftermiddag!!   

annars e det faxx mest bara små grejjer denna gång... ingen expedit möbel...men syrran ska ha en istället   

har varit mkt ikea på sista tiden... syrran var dit i november...tror jag det var & så var hon igen i januari, och en vecka senare var gubben & nu 3 veckor senare åker han igen!! heheh...

och då syrran har varit har jag haft lista åt henne, nu är det hennes tur att ha lista åt oss... (gubben)

och 2 gånger var blev det också   

senn hoppas jag vi inte behöver nåt från ikea på ett bra tag... nu "behöver" vi ju inte ha nåt heller...men eftersom gubben far från jobbet så är det ju klart man MÅSTE ha nåt...   

nääh, nu blev det bara till nåt IKEA SVAMMEL... bäst att avsluta det ämnet!!


--------------------------------------------------------------


sitter och lyssnar sönder Eric Saades nya låt "still loving it" (youtube)

har hört på den snart 50 gånger eller nåt! haha

men den är sååååå bra!! favvo just nu helt klart   

LÄNGTAR efter hans andra skiva!!!!


---------------------------------------------------------------


Här har lill gumman feber ännu... alltså suck!!! NÄR ska denna feber gå över...? gnäller ännu att hon har i magen... imorgon har jag en läkartid, ska på samma gång fråga läkaren vad hon tror om tösen... om hon borde komma dit på några blodprover eller nåt...

blir ju inget dagis nu igen... få se på hur många dagar... suck!

nåja, går ju ingen nöd på henne att va hemma, men STACKARS att måsta va sjuk hela tiden just nu...


 


försöker få i henne lite kvällsmat... och jippii hon åt två surskorpor & en banan!!

mammas lilla älskling!!


men annars så har hon varit rätt så pigg idag faxx, SKÖNT! men feber mätaren skvallrar att hon har feber... hostar som ett monster dock... men annars rätt pigg!


  KEX!!!! enda han säger numera....   

NÄSTAN... i varje mening iaf!! haha

pratar mer & mer för varje dag! mammas lilla gullunge!


svårt denna gången att hålla bort kex... eftersom han vill SMAKA ALLT! ALLT vi äter vill han ha! och kex & joggis e det BÄSTA!!

men kex får ju varken fröken eller han varje dag... men han begär det varje dag...mååååånga gånger/dag   


 

BUSUNGEN efter badet!! kan INTE va still   


  haha    man ska va PRECIS ÖVERALLT!


 


---------------------------------------------------------


VÄGGORD


shit vad dom kan piffa till ett hem!


 

 

nej nu tror jag nog det är dax att sluta blogga...börjar få Vampire diaries abstinens... en av dom bästa serierna EVER.

just love it.


faaast...det sa jag om vänner också... prison break...roswell...NCIS, CIS, desperate housewives, the big bang theory, scrubs, vad har jag glömt??

finns ju så många sjukt bra serier!!

men just nu är det vampire diaries, the big bang theory & Desperate housewives som e bäst!!   

är inte bara lampoman... e serie nörd också!!   


GO NATT  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards