Alla inlägg under mars 2012

Av erica - 2 mars 2012 23:59

äntligen är den köpt!!   

är ju inte länge jag tänkt köpa en, men ca. 1 vecka kanske! haha

efter att jag testade syrrans! det var såååå skojigt!

wii sports & wii fit! toppen grejjor då man vill gå ner i vikt... hoppas jag!  


detta paketet! wohooo


försökte skriva här i bloggen igår kväll men var nog nåt strul med internet för inget verkade ju funka så jag gav upp!!

men nu skriver jag ju iaf!  


igår var vi till k-rauta och kollade på GOLV! (inte för att det är säkert det blir denna sommar heller men hoppas kan man ju)


      

dessa golv fastnade jag för! LJUSA! vill inte ha nån typisk trä färg... gillar INTE trä färgat...


och så hittade jag ju super fina tapeter till tösens rum  


vet dock inte om tösen är lika intresserad som jag      


och igår köpte jag gardiner till köksfönstret också   på FINDIT såklart!! haha

av en av tvillingarna Bonn, vet inte vilken av dem  




har dom upphängt hemma också men har inte finjusterat dom...




just nu gäller INGA marimekko gardiner kan jag allt lova   


idag har jag BUZZAT lite pizza  

idag var det mommo & gubben som var försökskaniner   det var TYVÄRR fänkol i pizzorna så jag kunde INTE äta dom... lite trist, när det hade vart intressant (allergisk)


  

dessa 2... blev ännu en 3:e dom smakade senn! eller nåja, smakade gubben slukade 2 hela pizzor   mommo fick inte en i sej ens!! haha


   

pizza 2 & 3 var favoriterna!


idag har vi förskt klippa luggen på lill knåpp... ojämn & modern blev den!  


   

     


6 åringar kan   tihi    


och inte att förglömma, vi fick ju ny president igår! 


   

Av erica - 1 mars 2012 01:17

WTF???


går tiden fort eller går den fort?? jiiiises...


glömde lägga in en bild på nya magazine grejjen som kom idag! blev inga tidingar i den, tyckte det var ett perfekt ställe att ha alla lånade bibba böcker i  


   

ska bara bli spännande att se om den får stå på sitt ställe... eller om denna kommer få ben...?  


idag (29.2) var Benjamin första gången nånsin och kissade på toa  

inte hans favvo sysselsättning direkt... men gubben har övat & övat hela dan idag då jag vart borta... så 3 hela gånger har han kissat på toa  

ingen potta här inte  


hittade en spegel på netanttila som jag skulle vilja ha! (man får ju SE iaf )


URLÄCKER!!!


skäms ju över den vi har nu! haha... sned och ful...


  



Av erica - 1 mars 2012 00:52

men borde väl visa henne det... så hon har chans att önska sej det till födelsedagen   och nej vi har ingen WII än men snart hoppas jag!! 


Ovido - Quiz & Flashcards