Alla inlägg den 18 mars 2012

Av erica - 18 mars 2012 23:34

som jag fixade... som åt alla andra typ! nåja, ingen vågar köpa kläder åt tösen utan att jag har med det att göra... för hon är KRÄSEN! men nu kommer hon få nåt hon verkligen vill ha! 


 

dessa två! underbart söta! och råkar veta hon gillar den med dalmisarna bäst  

FIN present!!


och BRA med kläder... blir TOKIG på leksaker!  

KLART att barn ska få leka, men det behövs ju inte sååååå mycket för att barn ska va nöjd eg...

lagom är bäst.  

Av erica - 18 mars 2012 17:51

hade ju önskat att det var typ mark ruffalo, men så var ju inte fallet   utan hittade massa böcker/pockets bakom allt!  shiiiiiiit va jag har mycket att läsa...

tur jag aldrig läser då  


alla OLÄSTA ...


och ännu mera...


      

Av erica - 18 mars 2012 14:08

en kraschade, köpte jag istället 4 nya   voi voi... men ÄÄÄÄLSKAR dessa mumin muggar!!

och nu ska det inte drickas ur dom mera... utan ha dom som prydnad   behöver jag inte va orolig fler går sönder...  


     


dessa!!!  

Av erica - 18 mars 2012 01:34

så gick det med hawaii five-o   hamnade på lindex istället!! haha 


         

bild 1 = ett måste

bild 2 & 3 = ett måste (tösen kommer älska dom när jag visar dom imån)

bild 4 = sååå fin

bild 5 & 6 = söta men kommer nog hoppa över dom! mina kids sover mest i t-shirts har jag märkt... nåja, tösen har nog pyjamas på sej inatt iaf...

den där heldräkts hello kitty, hennes favorit  


Tulossa:


   

jisses va söta!!! nån av dom måste jag bara köpa... tror jag har lill killen att välja senn  


fan, älskar lindex       

Av erica - 18 mars 2012 00:59

har städat & pysslat och hållit på hela dagen & kvällen & tydligen halva natten... resten av familjen har sovit i timmar & jag har bara fortsatt städa, pyssla, tvätta... måste ju fan va tokig!  

dit for lördagen... men jag ÄLSKAR att fixa & doona, så har inte gått nån nöd på mej! fniss 


idag byggde gubben ihop hyllan...


kidsen ska ju alltid vara med också  


och senn när hyllan var på plats i fd. bastun, fick jag börja plocka och fixa! ME LIKE!!


jag är iaf supernöjd!!!

fan vilken förvaring jag fick!! här e då leksaker som är bortstädade, men som vi inte säljer bort (nån ska jag kanske sälja ännu, men annars kommer det bara vara leksaker vi byter ut med jämna mellanrum där)

GÅR INTE att ha dom på annat ställe, tösen plockar fram hela tiden... så nu har vi det i bastun & LÅS på dörren, får JAG ha ansvar över alla leksaker, så det inte blir så stökigt!

klarar inte av när det kryllar av leksaker överallt i hela huset... blir små tokig då  

så istället har vi fram lite i gången & byter om...

duplo har vi alltid fram, för det leker dom med varje dag!


fortsätter röja imån! har allt som allt idag slängt 2 1/2 sopsäckar!!! (200 liter)

deeeeee ni!!! gubben har varit så STOLT över mej, som kunnat slänga så mkt idag... men har som sagt fått NOG av allt skit överallt!

och 2 1/2 säck är rätt... tja mycket  

och jag fortsätter imån... men börjar nog bli rätt glest här nu, så kommer nog bara bli 1/2 säck till isåfall, så allt som allt 3 fulla säckar då... WOW!!

vissa saker lägger jag också ut på findit... och vissa saker för jag till röda korset!  


min lilla troll gumma  


nu är jag ännu sååå upp i varv här efter allt idag  

så får nog ta och kolla på nånting nu... typ hawaii five-o eller nånting... en film är för lång  


GO NATT       

Ovido - Quiz & Flashcards