Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

1 mars... REDAN!?!??

Av erica - 1 mars 2012 01:17

WTF???


går tiden fort eller går den fort?? jiiiises...


glömde lägga in en bild på nya magazine grejjen som kom idag! blev inga tidingar i den, tyckte det var ett perfekt ställe att ha alla lånade bibba böcker i  


   

ska bara bli spännande att se om den får stå på sitt ställe... eller om denna kommer få ben...?  


idag (29.2) var Benjamin första gången nånsin och kissade på toa  

inte hans favvo sysselsättning direkt... men gubben har övat & övat hela dan idag då jag vart borta... så 3 hela gånger har han kissat på toa  

ingen potta här inte  


hittade en spegel på netanttila som jag skulle vilja ha! (man får ju SE iaf )


URLÄCKER!!!


skäms ju över den vi har nu! haha... sned och ful...


  



 
 
Ingen bild

Maria S

1 mars 2012 07:03

Oj vilken fin tidningsförvaring, jag skulle behöva hitta nån passlig grej åt Sofia att samla sina tidningar i... kanske en sån vore passlig. Men det ska väl nog vara nånting mera rött gissar jag;-) Oskar har också hoppat över pottan, den var aldrig hans grej... och bra gick det så:-) Duktigt av Benjamin!

erica

2 mars 2012 23:59

just den tidningsförvaringen är beställd från hobby hall! men nu då ja kolla så finns den int nåmera...verkar va poppis, men den e riktigt bra faktiskt, fast de nu blev böcker i vår;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards