Alla inlägg den 19 mars 2012

Av erica - 19 mars 2012 23:38

Som jag har letat dessa i detta piss land...   tusen miljoner tack för att du beställde hem dom åt mej!  

Alltid lika underbar!!     


   


fy fan va FINA!!!   


och har ännu en gång konstaterat att man verkligen bor i fel land... 

Av erica - 19 mars 2012 23:16

denna snor jag av Annelie   


1. Vilken svordom använder du mest?

Svar: Fan


2. Äger du en ipod?

Svar: Nope


3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Svar: oftast 8.00 


4. Hur många resväskor har du?

Svar: Noll


5. Använder du flip-flop?

Svar: nej 


6. Var köper du dina matvaror?

Svar: S-Market, Prisma


7. Skulle du hellre ta bilden eller vara med på bilden?

Svar: Ta bilden, jag fastnar inte på bild


8. Vilken var den senaste filmen du såg?

Svar: The Grey


9. Du får ledigt en dag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?

Svar: Ingen skillnad


10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Svar: Mitt drömhus


11. Har någon någonsin kallat dej lat?

Svar: Ja gubben... och fråga mej inte varför, är sääällan lat


12. Tar du någon medicin som hjälper dej somna snabbare?

Svar: Nej


13. Vilken cd ligger i din cd-spelare just nu?

Svar: Eric Saade  


14. Har någon berättat en hemlighet för dej denna vecka?

Svar: Nej


15. Vad åt du till middag senast?

Svar: Ärtsoppa  


16. Använder du huvtröjor?

Svar: självklart, dom är bäääst!!


17. Tror du folk pratar bakom ryggen på dej?

Svar: Jag VET folk gör det


18. Hur många syskon har du?

Svar: en lilla syster


19. Är du blyg för det motsatta könet?

Svar: Nej


20. Vad har du med dej in på bio?

Svar: mitt bio sällskap, äter aldrig på bio


21.  Vilka personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Svar: Humor..


22. Vilken är din favorit drink?

Svar: Apelsin Juice (dricker inte alkohol)


23. Vilken är din favoritfrukt?

Svar: Äpple


24. Tror du på ett liv efter detta?

Svar. Absolut!


25. Din favoritlåt?

Svar: More than this :)


26. Tycker du om att krama folk?

Svar: NEJ! Bara barnen


27. Skulle du ha nått emot om ditt/dina barn blev tillsammans med någon av samma kön?

Svar: Nej


28. Tre saker du vill ha med dej på en date?

Svar: Fredde   (bästaste vännen i världen) filmer, ja det räcker!  


    

Av erica - 19 mars 2012 20:07

oh my...får väl ta och sluta shoppa mumin muggar nu, men då dessa hittade jag på findit, och hon som sålde dom bor i smedsby så...blev för lätt   


nu köpte jag en ny som den som gick sönder!! så nu har jag den igen! känns trist att köpa samma mugg 2 ggr...men vad göra...! dom säljer ju inte den muggen i butikerna mer, så tur hon sålde en lixom  


 

denna!! igen... men fin är den ju så man bara måste ju ha den lixom  


    

och så lilla my, denna säljs ju heller inte mera!


men efter detta nu så får jag bara köpa en mugg/månad... alltid typ sista i månaden... med början från denna månad... eller  ?!


jisses, vilket tjat om mumin muggar... hehe   

Av erica - 19 mars 2012 01:45

nya och så enormt söta!!! dessa kommer jag köpa x antal av!   


       

fin, men denna tror jag inte barnen tycker är så "pigg"


     

denna måste jag absolut ha!! (åt mej själv  


  

denna skulle passa åt lillebror


 


denna åt isabelle som ÄLSKAR sniff!


 

jättesöt, men får väl räcka med 3  


vet inte ännu NÄR jag ska köpa dom, behöver ju inte ha så brottom...väl?      


   

Ovido - Quiz & Flashcards