Alla inlägg den 27 mars 2012

Av erica - 27 mars 2012 23:08

måste ju också fota min sovande söting prins, så han också får vara med i bloggen!!


 


idag hade tösen fixat säkert 20 till "pärl blommor" så nu ikväll har jag pysslat lite med dom... satt upp dom på spegeln! få se om hon blir arg på mej imorgon bitti nu då...  

men jag tycker dom är såå fina, så dom får gärna synnas... juh...

hoppas jag får henne övertalad att behålla dessa, och att hon kan fixa nya på dagis imån! ELLER hemma  


såå fina!!  


jahapp, vad ska man göra nu... kolla NÅNTING iaf... inte tillräckligt trött ännu, ja plus att jag endå tvättar ännu en maskin idag... tvätten tar aldrig slut...       

Av erica - 27 mars 2012 20:42

sussar mammas lilla underbara prinsessa så gott i sin egen lilla säng   


   

Av erica - 27 mars 2012 19:53

idag kom 2 av dom 4 jag beställt! WOHOOO


såå fina!!


och Isabelle har en ny madrass i sin säng nu, så kanske hon börjar sova där... KANSKE  

ska bli intressant!


och SÅKLART mumin här med  


(är lill killen som rivit bort Belles barbie planch, så tapeterna lossnat...uups...)


hälsningar the moomin family      

Ovido - Quiz & Flashcards