Alla inlägg den 23 mars 2012

Av erica - 23 mars 2012 22:10

tycker dessa blev jätte snygga!! kommer nog att komma upp på väggen imån hoppas jag! 

(beror helt på gubben om han e lat eller inte  




      

Av erica - 23 mars 2012 20:29

bara helt plötsligt när man går där i gången, ser man dom nyaste mumin emalj muggarna! vilken lyx!! hehe

mumin emalj muggarna kostar ju på alla ställen (dom äldre, har inte sett dessa nya på annat ställe än mini mani än så länge) 12,90 men på mini mani var dom 9,90!!

så jag köpte 3 st!! så nu har vi dom äntligen!!


   

åt mej, Isabelle & Benjamin


när jag kom hem tyckte jag tydligen jag hade shoppat för lite, för då beställde jag från lindex, MEN gjorde det bara för att det var -10% på hela beställningen (2 och nånting euro... alltid nåt)

+ att jag hade fått en kod att dra minus 5!! så fick ju nästan bamse tröjan gratis lixom, den började kosta hela 2 euro!!! + pyjamasen då...

absolut värt det!!


 

blev iaf billigt!!

och kunde som sagt inte låta bli när det blev - 7 euro      

Av erica - 23 mars 2012 00:15

den grejen jag köpte när jag var med syrran till stan... hittade den även på netanttila, så bara måste visa vilken praktisk liten sak det är!! hehe


 

kan ju ialla fall meddela att jag inte brinner upp på mina ben mera!!!

verkligen en toppen grej!

(att ha datorn på alltså)

och inuti den, har jag mina räkningar & nyckeltals listan, alltså har jag alltid den till hands!  

och bästa är att lill gubben inte får upp den, så nu är nyckeltalslistan inte på rymmen mer  


jippiii imorgon är det FREDAG!!! då ska vi som vanligt till stan efter dagis...  

och även till iso mommo denna gången!     


 

Ovido - Quiz & Flashcards