Alla inlägg den 28 mars 2012

Av erica - 28 mars 2012 22:56

me love!!! han e såååå otroligt rolig! när jag började kolla på vänner för flera flera flera år senn, så blev han min favorit direkt! kollar det inte nu, men kan det ju nästan utantill endå  


bara fööööör bra!!!  


denna var också rätt bra  


Idag när jag hämtade tösen från dagis så berättade en dagis tant att ambulansen hade varit efter ett barn dit... fy fan va HEMSKT! Pojken hade börjat spy & fått svårt att andas efteråt...  

var också en annan pojke som börjat spy där idag... 2 på samma dag... fy bläääh!

spysjuka deluxe där nu!

när vi kom hem sa tösen att hon också hade mått dåligt nästan hela dagen & kännt sej vinglig...

och en stund senare märker vi att hon är kokhet!!! FEBER.... IGEN!

HOPPAS vi slipper spysjukan....


    

Av erica - 28 mars 2012 00:22

hittade just ett överkast till sängen som jag bara äääälskade... TUR priset var 199 euro!!! OH MY

får nog vänta tills jag blir rik... eller önska mej till födelsedan...


den röda! ELLER den i beige/vitt

sååå jävla fina!


filten då som jag gillade kostar BARA 210 euro...


total älskar ju rött & vitt... ja och svart!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards