Alla inlägg den 14 mars 2012

Av erica - 14 mars 2012 23:25

Lite bus nisse foton  


 

 

 


denna bild fick jag inte lägga in   men gör det iaf!! 


gubben & tösen somnade i soffan! (bara att gubben vaknade när jag tog bilden, därav ett öga halft upp) haha

              


Av erica - 14 mars 2012 20:42

beställde ju denna på min födelsedag... men jag väntade och väntade, ingen bok kom! Till slut fick jag mail att den var slut.... snark...

MEN igår hittade jag den på bibban istan, så jag lånade hem den!!! Blev ju endå 22 euro billigare!! NICE!





fick också hem twlilight filmen idag!!! bara äääälskar dessa filmer! längtar redan efter part 2!!  


mums!!     



Av erica - 14 mars 2012 19:12

dom blev ju sååå fina!! jag skulle trivas! iaf i mina vita rum   tösens rum är också fint, så klart!! 


mitt första rum jag fixade idag!! mysigt tycker jag!


och mitt andra rum!  


tösens rum  


syrrans rum   


jag vill göra mera rum juuh          

Ovido - Quiz & Flashcards