Alla inlägg den 24 mars 2012

Av erica - 24 mars 2012 20:49

idag har vi haft "mamma dotter dag" åkt till stan som vanligt...   

men DET tycker tösen om, så då är det ju passligt att åka på shopping , får hon vara ensam med mej lite också  


   

på anttila  


hittade jag 2 super söta mumin "skålar" som är gjorda av plast, och dom kunde jag inte låta bli  

(perfekt för kidsen att ha godis/chips i,   utan att lillgubben ska kunna kasta sönder dom   för han ÄLSKAR att kasta allt...)


ur gulliga!!

rosa åt tösen & blått åt liten


hade också träffis med en som sålde mumin muggar, fick dom BILLIGARE än i butiken, så slog ju till  


nu har jag 6 st!! (dom andra 4 jag beställde kommer senare, stinky & mårran kommer nu i veckan, men hattifnattarna kommer i april senn med primadonnans häst  , som jag förhandsbokade!

beställde dessa för jag fick dom FRAKTFRITT, kunde lika bra beställa mer än bara primadonnans häst då lixom...behöver jag inte hela tiden springa till stan!!)


 

här är min lilla samling  

kommer ta bort dörren, så muggarna alltid kommer synnas!! 

ryms måånga muggar ännu... NAJSIGT!!

tösen nu ikväll     

:)

Av erica - 24 mars 2012 01:20

bra avslut på kvällen har chattat några timmar med bästaste F   

sååååå synd att bo så långt ifrån en vän! 

 

(sååå långt är det ju inte... men tar ju nån timme med bil  )


Men har ju bästaste Mia här, och hon kommer troligen hit på söndag! JEEEJ!!

    


om man ännu skulle kolla nyaste vampire diaries innan man går och sova... 


svammel svammel... tror jag är trött   

Ovido - Quiz & Flashcards