Alla inlägg den 21 mars 2012

Av erica - 21 mars 2012 23:00

är min prinsessa idag! alltså kan inte fatta att min stora lilla bebis fyller 6 år om en månad!!! WTF!??

vaaaaaaaaaaaaaarför måste tiden gå så jävla fort... imorgon nu är det ju torsdag redan!!!!??

nä, fan jag hänger inte med mera...



mattan i litens rum

han tycker iaf om sin nya matta  

Isabelle skulle vilja ha en likadan men ROSA, var hittar man en sånn? ehh... jaa...


dit hamnade stora hus lyktan!

sällan den får va ifred... men emellanåt iaf  


och dit hamnade mitt gråa zink hus  

nu räcker det med hus!!

men attans snyggt är det!!


såhär snyggt är det!!

MYYYYYYS på hög nivå! 


      

Av erica - 21 mars 2012 18:27

grävde här en dag igenom mina bebis lådor! och hittade isabelles rosa mössa & benjamins blåa han använde ifjol! åååh sååå söta!! nu får man bara hoppas på att syrran får tvillingar...den dagen hon får några barn då   


en pojke och en flicka     

Ovido - Quiz & Flashcards