Alla inlägg den 13 mars 2012

Av erica - 13 mars 2012 23:00

bara älskar findit...!! lixom det är ju såååå bra ställe! är det nåt man vill ha, lägger man in en annons & väntar på svar... har alla gånger hittat det jag vill ha, förutom EN gång...!

igår satte jag in att jag vill köpa expedit hylla, vilken färg & mått som helst bara... den ska in i "bastun" nya förrådet! fick ett super svar!!! en stooor expedit i svartbrun för endast 30 euro!! det kallar jag fynd!!

så nu får jag förvaring!! jipppiii!!


gubben åker och hämtar hem hyllan på fredag!


jeeej!!  


once more: FINDIT IS THE SHIT!!  

Av erica - 13 mars 2012 22:33

skrev igår TVÅ gånger,men varje gång jag skulle spara allt försvann hela skiten... så idag skriver jag inte så mkt... lägger bara in bilderna jag ville ha in igår!!


sovdax  


hej hej säger Ludde & Belle  


har haft mycket katter genom åren, men INGA som dessa! sååå sällskapliga!!


     

dit for det paraplyet...  




Isabelle klätter mus... apa...? vilket som            


ikväll har jag varit på stan med syrran... och jag köpte bla en grejj att ha datorn på!! den är TOPPEN!!!

den har lufthål och allt, så jag bränner inte sönder mina ben mera... typ  

datorn är ju inte ens varm nu... tur man har skaffat en sånhär innan... snark...

blev också en stegmätare... ROSA till och med!! haha

inget annat tror jag... förutom presentpapper & massa välling  

vi har ju nog tänkt att killen skulle få sluta dricka sin "ming" (välling) men när han verkligen äääälskar det... så varför sluta då eg? välling is the shit   inga dåliga grejjer alls juh...

ja!! och så köpte syrran moffas 6 års present åt Belle (pappa la in pengar åt henne såklart... hon skulle handla blu ray filmer också så   min film tokiga familj!! )


blev denna som hon önskat sej av moffa då! (moffa trodde det skulle vara för "löjligt" åt henne, men eftersom hon själv önskat det så... fick det bli detta! )

     


Maria var hit med ZBH medan jag var istan (tack så mycket Maria  )

ojojoj, rena julafton då jag kom hem!!! mina hus!! HIHI

nu börjar jag ha ett par... haha



dessa små visste jag platsen åt direkt!! hade funderat ha dem där och jag tyckte dom passade bra där...?


men det stora... OH MY, vart ska jag sätta det???


Benjamin iaf älskade det från första stund  


måste nog ta mej en funderare var jag ska hitta en fin plats åt ett sånt ståtligt stort hus  


jäääävla huvudvärk... den stör mej enormt just nu...

blääh...     

Ovido - Quiz & Flashcards