Alla inlägg den 6 mars 2012

Av erica - 6 mars 2012 23:48

fy fan vilken läskig film!!!   


       

Av erica - 6 mars 2012 12:52

synd att man just beställde nytt bankkort... 

detta var ju nämligen små tufft  




lite lindex news också..  



 

nummer 1 tror jag att jag hamnar att köpa senn, den var ju sååå söt!!      

Av erica - 6 mars 2012 00:55

tösen har riktigt kommit in i spelets värld på datorn  

men tycker att hon hittills iaf spelt måttligt mycket...sådär lagom, men ikväll blev det väl aningen länge  

får börja ha bättre koll... men då man själv fastnar så är det ju värre     


dessa två spel har vi spelat ikväll


 



riktiga höjdare kan jag lova  


har vart mycket ett hundspel också




jag älskar djur & hundspelet är lånat från bibban, medan djursjukhuset är hennes helt egna!


så ikväll nu har jg beställt super billiga spel på cdon till tösen (ombyte förnöjer)


     



så efter detta har tösen 5 helt egna pc spel  


orkar ju inte hela tiden springa på bibban heller ju, är nog bara en fas jag går igenom just nu  

och det bästa är ju att man inte behöver va rädd bibbans spel ska gå sönder!!!      

Ovido - Quiz & Flashcards