Alla inlägg den 16 mars 2012

Av erica - 16 mars 2012 23:41

finally! så mysigt att få ha hem tösen   

gubben kom hem halv 9 ikväll och på hemvägen var han efter den stora expedit hyllan jag shoppade på findit! WIHOOO

men eftersom det blev så sent orkade vi inte bry oss om den alls... får bygga ihop den imån! 

ska bli skojjigt att få börja reda upp i "nya skrubben"  


Isabelle som passar på att rita på gamla wc dörren  

och idag skulle Benjamin göra samma, bara att han ritade ju på den NYA  

kids är såååå underbara!!  


borde man ta en facebook paus?

tihi  

så har jag och tösen fixat rum idag igen...  

JA TACK säger jag bara!!  

brokigt värre   tösen gillar färger! gör jag med, absolut.. men.. 

              

      

Av erica - 16 mars 2012 20:10

idag var jag och köpte den... mest bara för att dom vita nästan var slut   så jag inte skulle bli utan    


nöjd är jag iaf, även fast man inte kan lyssna med usb i den!  

Ovido - Quiz & Flashcards