Alla inlägg den 1 juli 2011

Av erica - 1 juli 2011 02:35

hittade en gullig net shop som sålde billiga "katt träd" varför kallar jag det katt träd eg? vet inte vad det heter så  

funderade också om jag skulle ha åkt till musti & mirri imån.... lättast att shoppa online!! PUNKT


 

det här trädet borde väl kisse missarna gilla??

I would... if I was a cat  


har också kollat in ett på tori.fi, men det kom jag nog fram till att var FÖR stort...


    

hon säljer det för 100, eller bjud... hade tänkt bjuda 80, men kände det var för stort, menar halåå DET ÄR STORT! lika högt som gubben ännu till  

köpte ett nytt då istället... tar mindre plats också...

Av erica - 1 juli 2011 00:36

IDAG KOM SHELTIE GREJJORNA!!

fast inget var åt mej var det jätteskojj endå!!!

(fast jag fick ju mina marimekko grytlappar, dom var suuuuuuper fina!!! JÄTTENÖJD!)


  söta Belle med söta sheltie kläder!!  


    


   bakifrån


  söta Benjamin med söta sheltie kläder!!  


   whooops kom en hund tunga i vägen  


   bakifrån


och så en bild på prinsessan Isabelle  

   

ska också sätta in en bild på en ny familjemedlem som flyttar in snart

  hon ville så gärna vi skulle ta denna kissen... så blev så nu då!

men 3 är MAX!!!! jiiiiiiises....

söker nu efter det perfekta katt "trädet"...

Ovido - Quiz & Flashcards