Alla inlägg den 14 juli 2011

Av erica - 14 juli 2011 02:18

kan inte sova... lika bra att lägga in bilderna jag hade tänkt då...


  Isabelle på mini mani  


   nöjd Belle i poolen!


   


   såhär trött blir Benjamin av att rantta   å masu kållon e fram  


    Belle @ carpella


 


   

har försökt fixa bort dom röda ögorna! (kan se lite skumt ut)

min lilla prins  


   Benjamin fick tåget, och Isabelle det här! OJ vad hon har pysslat med detta ikväll!  


   pysslar med sina hem  


   KÄRLEK  


sitter och diggar för fullt till


 

dom är såååååå jävvla bra!!

borde sova men kan inte...

jag kommer att vara sååå pigg imån... NOT!


Benjamin sa annars ikväll "måjon mommo" betydet att imorgon kommer mommo  såå sött! så duktig min lilla sötnos  


får väl nog bara försöka sova nu då... 

Av erica - 14 juli 2011 01:14

har idag varit till stan & träffat Bettan från Stockholm! var läääänge senn vi sågs sist! så var roligt att se henne igen   hon har aldrig sett mina barn, så var första gången det nu också! (visst har hon sett dom på kort, men inte IRL)


har efteråt vimsat och på av och an hit & dit känns det som! har varit efter 2 findit köp osv... bla. ett fisher price tåg åt lillebror! OJ så fashinerad han är av det!!


  bara 5 euro  


me   findit!!


nej shit vad jag är okoncentrerad att skriva blogg nu, sitter å chattar med peter och vi har inte pratat på länge så får väll chatta vidare och blogga mera imån istället!


good night peeps

Ovido - Quiz & Flashcards