Alla inlägg under juli 2011

Av erica - 31 juli 2011 23:43

har inget nytt att skriva här...förutom detta har varit lataste dagen på LÄNGE! fy 17 vad lat man har varit... har inte fått nånting gjort    okej, kvälls prommisen, men annars inget vettigt alls... bläääh!


imån börjar dom flesta (eller gör dom?) dagis... men Isabelle har ännu 3 veckor sommarlov kvar! 3 veckor är nog egentligen lite.... så snart börjar vardagen här igen! både bra och dåligt förståss...

Av erica - 31 juli 2011 02:35

kollade just denna... var helt bra...somnade ju inte iaf  


   

      

Av erica - 29 juli 2011 20:14

fick bara en sådan lust idag att åka på lite impuls köp! kan sitta fint ibland det också  


     

detta fick tösen... velour "jacka" (för inomhus) och söta hello kitty mjukis byxor!

velour jackan från lindex & byxorna från H&M


   

och killen fick dessa! bil tröja från lindex & cookie monster från H&M! TUR dom fanns på H&M istan iaf!! dom var ju slut direkt på nätet juh... synd att den garfield var slut   fanns ju i stora storlekar men.... 


 

det här armbandet & hello kitty balett skor köpte Isabelle för egna pengar på H&M! tjejen är sååååååååååå nöjd efter denna dag  

enda jag köpte åt mej själv var en massa hårband.... mina har en tendens att få BEN och springa iväg!! så nu har jag en hel hög igen...


igår kväll impuls köpte jag the big bang theory säsong 1-3 box på cdon också... men bara älskar ju den serien!!

 

en serie man kan kolla om och om igen!  


TULOSSA: (på lindex)

   

jättesöta!!!

Av erica - 29 juli 2011 00:47

har just skrivit här och så gick det inte att spara så allt for åt helvete.... PISS! tänker inte skriva om det... orkar inte! lägger bara in bilderna igen...

fan vad man kan bli irriterad.....


  igår kväll när vi var påväg på kvälls prommisen  


   detta kallar jag KÄRLEK  

TUUUUT på dej lill matte  


    "lill flickon" svalkar sej i skuggan   


  bästisarna Isabelle & Mozart  


   full rulle  


   gubben !!


  mamma & liten   inte alltför ofta jag själv är med på bild i min egen blogg... haha! men idag ville lillebror web camma, och såhär blev resultatet !!

gullungen min!

Av erica - 27 juli 2011 02:45

helt sevärd film! helt klart sett bättre men...


 

      

Av erica - 26 juli 2011 23:40

härlig rubrik va ?  

var ialla fall med barnen till stan idag, först var vi till jysk, hade träffis där med syrran & Mathias... skulle vara med på ett hörn med sängköp... men syrran e så OMSTÄNDIG, så fast dom varit till alla affärer som säljer möbler...så har hon inte hittat nån   haha!


sedan var vi till clas ohlson och där köpte jag en LÅÅÅNG kabel kanal   vi har fått NOG av alla äckliga kablar som synd vid tv:n... så nu är det fixat!!!

är SÅ NÖJD!!


  i vardagsrummet!


  sovrummet!


adjöss kablar!!!  


   och min bästa vän (haha) får också va med på bild!  


idag har vi också satt in nya "fåsto dören" blev så snyggt!!! nu är det bara lilla wc & skrubbs dörren som ska bytas, senn e alla spegel dörrar! NAJS!



  

Av erica - 26 juli 2011 03:35

kollade just denna film... mitt i natten... men ser i kors också! VARFÖR e jag uppe såhär sent? har haft sömn problem på sistone.... så är i princip onödigt att sova.... somnar lixom endå inte... MEN nu känner jag mej faktiskt trött, så ska ta och prova  


   

  


filmen lät bra, men var rätt så tråkig endå.... som sagt jag blev ju trött    

Av erica - 25 juli 2011 03:30

bra film! sådär små mysig kärleks filmer kan va då man e på ett sånt humör 


   

   )   

Ovido - Quiz & Flashcards