Alla inlägg den 13 juli 2011

Av erica - 13 juli 2011 00:46

nattugglar mej här...    men har haft så mkt att pyssla med så... och klockan går ju som sagt alltid så snabbt, speciellt nattetid!! suck...

idag har fammo varit här (barnens) var väl ok... fast jag har lite svårt med människan, men får ju inte tänka på mej själv!! måste ju tänka på barnen!  


nattlampan lyser annars sååå fint här nu, bara kom på att skriva det nu  

nej usch vad jag svammlar nu! är nog FÖR trött... ÖVERTRÖTT som barnen var ikväll, iaf Isabelle hon var riktigt riktigt övertrött... stackare!

är väl nog bäst jag bara lägger in några bilder och slutar skriva för idag...


  ÄLSKAR hello kitty  

   bus gubben min  

   tröttis  

   mammaaaaaaaaaaaa sluta fota mej nuuuuuuuuu  

nej jag kan bara inte han e ju så söt  

     

   och tösen badar  

    

   Ronja härmar lill killen   eller var det tvärtom?!    

      mysdamen   

låter som det skulle regna ute... regna HÅÅRT!! mysigt!!

orkar man med ett NCIS avsnitt ännu inatt tro? är nog super trött, men känner jag skulle behöva få mej en NCIS dos   

Ovido - Quiz & Flashcards