Alla inlägg den 5 juli 2011

Av erica - 5 juli 2011 02:48

spännande film


 

   )   

Av erica - 5 juli 2011 00:02

har inte alls haft närverna i skick idag... har känt mej stressad på ALLT & INGET! fan va jobbig dag... TROR också jag borde ha lite barn fria timmar NÅNGÅNG... vilket jag väldigt sällan har... tror jag skulle orka bättre då!! orkar ju, men jaa... tror jag ju alla mammor förstår vad jag menar...men!!! man har ju faktiskt sämre dagar...och idag har det absolut varit en sämre dag!


var iaf till mommo idag... en liten kort visit   och kissona med... som vanligt! Belle ska ha med dom överallt! hihi

dom gillar att va med!  


jag har ju pippi på vitt & chabby chic, så har ikväll suttit och "snålats" lite över dessa...


 

 

skulle vilja ha en dit man fick sätta just post... som man inte riktigt hinner gå igenom direkt... typ nåt sånt...  men vilken är sötare?

båda är ju söta på sitt sätt!


 

sånn där wc skylt har jag ju, skulle va roligt att ha en "bad" också  


den här bara älskar jag!! synd bara det är jul så sällan...


 

fan va den e stilig!! klart kan man ju ha pepparkakor året runt... men det är ju inte lika "charmigt".. väljer mina ord med omsorg idag   haha

finns nog såååå mycket FINT!!

och det är just den här stilen jag är helt såld på!!!


har också varit in och kollat lindex igen... ovanligt  


     

och speciellt den första gillade jag!!!

ellos katalogen kom idag också... fanns mycket sött i den också!

älskar NET SHOPPING!! tycker inte alls det är lika roligt att gå i affärer som att shoppa online!! det är min grej det!


Ovido - Quiz & Flashcards