Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

"katt trädet" fixat

Av erica - 1 juli 2011 02:35

hittade en gullig net shop som sålde billiga "katt träd" varför kallar jag det katt träd eg? vet inte vad det heter så  

funderade också om jag skulle ha åkt till musti & mirri imån.... lättast att shoppa online!! PUNKT


 

det här trädet borde väl kisse missarna gilla??

I would... if I was a cat  


har också kollat in ett på tori.fi, men det kom jag nog fram till att var FÖR stort...


    

hon säljer det för 100, eller bjud... hade tänkt bjuda 80, men kände det var för stort, menar halåå DET ÄR STORT! lika högt som gubben ännu till  

köpte ett nytt då istället... tar mindre plats också...

 
 
Ingen bild

Maria S

1 juli 2011 13:28

Det där gillar nog säkert katterna:-) Vi har bara en sån där vanlig pelare utan nå extra krypin åt vår frass men den är nog super att vässa klorna på... före vi köpte den gick han löst på soffan...

erica

2 juli 2011 01:54

ja huuuadå om di böri väss klorna på soffan...!! :( e er katt mest inne eller ute annars? dihe våra ha bara vila va ut, men hande dan då e va 30 i skuggan vila di bara va in

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards