Alla inlägg den 12 juli 2011

Av erica - 12 juli 2011 01:08

haha! vilken rubrik! nej men liten här i huset har lite bajs grejjer på gång här ibland... och idag var en sånn dag... när han hade bajsat så han hade bajs enda ner till fossingarna!!!! och det värsta var att jag inte ens märkte det!?? utan det var Isabelle som sa " men mammaaaaaaaaa han har ju kakka enda ner till fötterna"    ibland verkar jag inte se allt för mycket... nåja... tvättade bort allt från honom, sedan tog jag itu med golven!! PUUUST! hur lyckas man egentligen få bajs sådär  ? Benjamin, han KAN  

mammas lilla prins!!!  

sitter ännu och funderar HUR jag kunde missa det... helt sjukligt     

ikväll nu har gubben skurat en andra gång, så vi säkert har allt "sanerat" här!! hihi


  Benjamin älskar syrrans hello kitty mjukis  

som e hund tuggad och allt! bara gör ju den ännu mysigare då! fniss


  Belle har FEELING!!


  flyttade dockhuset IN i tältet, WOW så skoj det blev att leka då!!


  


  kidzen lekte såå snällt tillsammans idag!! LJUVLIGT!   


    mina små   


    så duktiga på att leka och dom lekte läänge  


   så mysigt man kan ha det   


--------------------------------------------------------------

idag har vi satt upp nya lampan nu som gubben har spraymålat! fan så fin den blev   iaf jag e hel nöjd, och det är ju det som är huvusaken!   

fixat den som nattlampa hit i rummet... nu är det ju ännu inte så mörkt om nätterna (trots mörker rullgardin, för vi sover ju med dörren öppen så kommer ju in ljus från andra fönster) men på höstarna & vintrarna så är det ju beck mörkt ute, då behövs nattlampan! så nu är den redan på plats! JIPPII

  sååå fin!  

   denna lampan är ju fotad från Benjamins rum, men är en exakt likadann, som vi målat vit då alltså... Benjamin har ju TVÅ blåa i sitt rum, men där kan dom vara blå, för hans rum går ju i blått!  

   

   första gången Beethoven klättrar i träd  

   oj va roligt vi har   

Ovido - Quiz & Flashcards